کد خبر: ۶۴۹۹۸۲
استقلال و الشباب با تساوی به رختکن رفتند

نیمه نخست دیدار استقلال ایران و الشباب عربستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه نخست دیدار استقلال ایران و الشباب عربستان از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از گروه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. این درحالی بود که در اکثر دقایق این دیدار توپ در اختیار نماینده ایران بود و به نظر می‌رسید نماینده عربستانی به تساوی در نیمه نخست راضی است.

در آغاز نیمه اول آبی پوشان ایرانی بیشتر بر بازی مسلط بودند اما اولین فرصت جدی این دیدار را الشبابی‌ها در دقیقه ده به دست آوردند. شوت سنگین عماد از داخل محوطه جریمه استقلال را مهدی رحمتی با واکنشی مناسب دفع کرد تا دروازه آبی پوشان بسته بماند.

با این حال در ادامه بازی بازهم این استقلالی‌ها بودند که نبض بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 18 ارسال ایمان مبعلی از روی یک ضربه ایستگاهی در شلوغی دروازه و پس از اشتباه هولناک مدافع عربستان در یک قدمی دروازه به عمران زده رسید و این بازیکن با ضربه ای بسیار آرام توپ را به ولید عبدالله سپرد تا استقلال بهترین فرصت نیمه نخستش را از دست بدهد.

در ادامه استقلالی‌ها بازهم فرصت گلزنی داشتند و پاس زیبای قاضی به برهانی و فرار مهاجم صد گله استقلال به داخل محوطه جریمه الشباب او را در موقعیت شوتزنی قرار داد و ضربه خوب این بازیکن را دروازه‌بان عربستان در آغوش خود مهار کرد.

در دقیقه 37 این دیدار استقلال به یک گل رسید که داور آن را افساید اعلام کرد. ارسال مواج ایمان مبعلی روی دروازه الشباب وارد دروازه تیم عربستانی شد اما داور چینی این دیدار معتقد بود که این توپ با سر عمران زاده برخوردی داشته و چون این بازیکن در آفساید قرار داشته گل پذیرفته نیست. تنها یک دقیقه پس از این فرصت گذشته بود که ضربه سر قاضی می‌توانست قفل دروازه الشبابی ها را باز کند اما ضربه سنگین او با فاصله‌ای اندک راهی اوت شد.

در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا دو تیم بدون گل مساوی به رختکن بروند.

در نیمه نخست این دیدار سیاف البیشی از الشباب با کارت زرد داور جریمه شد.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، مجید غلام‌نژاد، امیرحسین صادقی، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان، ایمان مبعلی، محمد قاضی، آرش برهانی، جی‌لوید ساموئل و سیاوش اکبرپور.

ترکیب الشباب: ولید عبدالله، عبدالله الاستاح، سیاف البیشی، عمر الغمدی، رافائل داسیلوا فرانچسکو، فرناندو منگازو، احمد ابراهیم اطیف، عبدالمالک الخبیری، حسن فلاته، عماد، المر.

ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها