مالک ملوان: قصد داریم قرارداد این مربی را 3 سال تمدید کنیم

اسکوچیچ؛ گزینه اصلی هدایت تیم امید ایران

عملکرد خوب دژان اسکوچیچ، سرمربی ملوان بویژه در نیم‌فصل دوم لیگ برتر باعث شده است که نام این مربی به عنوان یکی از گزینه‌های جدی هدایت تیم فوتبال امید ایران مطرح شود؛ امری که باشگاه ملوان آن را تائید کرد.
کد خبر: ۶۴۹۱۸۸

اسکوچیچ با ملوان در طول لیگ سیزدهم همواره روند رو به رشدی داشت و هم‌اکنون در رده ششم قرار دارد. پرسش اینجاست ملوانی‌ها به این راحتی حاضر به از دست دادن او هستند؟ سیروس محجوب، مالک باشگاه ملوان در این باره به تسنیم گفت: برای همه ما موفقیت تیم المپیک اهمیت فراوانی دارد، اما تا جایی که امکان داشته باشد اجازه جدایی به اسکوچیچ را نمی‌دهیم، چون در کشورمان مربیان خوب دیگری داریم که بتوانند به این تیم کمک کنند. تیم زیر 22 سال برای ما مهم است، اما موفقیت ملوان مهم‌تر. اسکوچیچ نقش پررنگی در روند موفقیت تیم ما دارد و جدایی‌اش به صلاح ملوان نیست.

وی تصریح کرد: نتایج اسکوچیچ خیره‌کننده و قابل تحسین است و به همین دلیل است که می‌خواهیم قرارداد او را به مدت سه سال تمدید کنیم. در این میان افزایش دستمزد اسکوچیچ هم یک مساله طبیعی است و مسلماً مبلغ قرارداد او متفاوت‌تر از گذشته خواهد بود. اسکوچیچ برای ملوان زحمت کشیده است.

اما هادی آیت‌الهی نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال از معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال امید در هفته آینده خبر داد و گفت: این گونه نیست که مربیان خارجی مد نظر ما باشند، بلکه مربیان ایرانی نیز به اندازه مربیان خارجی شانس دارند. وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور وینگادا منتفی شده است، تصریح کرد: حضور او به هیچ عنوان منتفی نیست و در حال بررسی گزینه‌های خود هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها