دروازه بان پرسپولیس و یک عملکرد راضی کننده

دومین پنالتی گرفته شده نیلسون در لیگ

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون همراه با همسرش از مهمانان ویژه مسابقات پرش جام اسب طلایی بودند .
کد خبر: ۶۴۸۲۷۶
خانم معروف پرسپولیسی در راه برزیل 2014 !

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که همراه با همسرش از مهمانان ویژه مسابقات پرش جام اسب طلایی بودند و در روز پایانی رقابت‌ها از جدال "راید اند درایو"(مسابقه اسب و موتور) دیدن کردند. او که اخیرا در بازی فوتبال 2013 کامپیوتری گزارشگری فوتبال را تجربه کرده و به این رشته علاقه‌مند است، می‌گوید:ورزش را خیلی دوست دارم و با توجه به علاقه‌مندی که به فوتبال دارم به جام‌جهانی برزیل خواهم رفت تا از نزدیک مسابقات را تماشا کنم.

وی با بیان اینکه جوانان نیاز دارند تا با تخلیه هیجان خود زندگی سالمی داشته باشند، تصریح کرد:با توجه به معضلات موجود در جامعه جوانان نیازمند فضاهای ورزشی مناسب برای تخلیه انرژی و هیجانات خود هستند. این محیط‌ها باید در مسابقات فوتبال، سوارکاری، اسکی، اتومبیلرانی و دیگر رشته‌های پرهیجان با هزینه کم ایجاد شود تا افراد خود را با سرگرمی‌های خطرناک مشغول نکنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر ورزش کردن برای عموم مردم سخت و پرهزینه شده در حالی که برخی رشته‌ها مختص قشر مرفه جامعه است و عموم مردم نمی‌توانند از امکانات ورزش‌های سرگرم‌کننده و پرهیجان استفاده کنند. این‌طور نباشد که وقتی بخش خصوصی وارد ورزش می‌شود فقط به منفعت‌طلبی فکر کند. باید با سرمایه‌گذاری درست و اطلاع‌رسانی مناسب همه مردم را درگیر آن کند. وی با ابراز علاقه‌مندی به سوارکاری گفت: قبلا هم در مجموعه سوارکاری نوروزآباد مسابقات این رشته را دنبال کرده بودم اما در حد یک مبتدی هستم و در برنامه‌هایم گنجانده‌ام تا آموزش ببینم و از آن استفاده کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها