روی خط جام‌جم ورزشی

سوارز: «اورا» دروغ می‌گوید

لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول که دو سال پیش به «اورا» بازیکن منچستریونایتد توهینی نژادپرستانه کرده بود، بار دیگر ادعای «اورا» را دروغ خواند.
کد خبر: ۶۴۶۰۳۷

سوارز بیست و شش ساله در حالی همه چیز را تکذیب می‌کند که چهارشنبه گذشته در دیدار لیورپول و منچستر باز‌هم رودرروی اورا قرار گرفت. سوارز در این مورد گفت: فقط دو اشتباه در دوران فوتبالم انجام داده‌ام. اشتباه نخستم این بود که در لیگ هلند، بازیکن تیم حریف را گاز گرفتم. دومین اشتباه هم گاز گرفتن برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع چلسی بود. پس از این دو اشتباه، عذرخواهی کردم و قضیه به پایان رسید. دیگر هیچ کاری انجام ندادم که از آن پشیمان شوم. ادعای دو سال پیش اورا کاملا دروغ است. من هرگز به او توهین نژادپرستانه نکردم.

فیگو: قدر من را ندانستند

لوییس فیگو، بازیکن سابق تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا اظهار کرد به این دلیل در سال 2000 بارسلونا را به مقصد رئال ترک کرده که کاتالان‌ها قدر او را ندانسته‌اند.

فیگو که اکنون 40 سال دارد، درباره آن انتقال جنجالی گفت: رئیس وقت باشگاه بارسلونا با من رفتار خوبی نداشت و مرا عصبانی می‌کرد. من نتوانستم آن شرایط را تحمل کنم. نمی‌دانم چه چیزی تغییر کرده بود که تدریجی و بی‌هیچ توضیحی به بازیکنی نیمکت‌نشین بدل شدم. این شیوه‌ای برای آسیب‌رساندن به من بود و به همین دلیل از تیم رئال جدا شدم.

تمام غایبان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا در حالی وارد مرحله یک هشتم نهایی می‌شود که بازیکنان سرشناسی به دلایلی چون مصدومیت نمی‌توانند تیم‌های خود را در این مرحله همراهی کنند. این تعداد مصدوم و محروم در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا بی‌سابقه است.

سرخیو آگوئرو و فرناندینیو (منچسترسیتی)، نیمار و کارلوس پویول (بارسلونا)، ادینسون کاوانی ( پاری سن ژرمن)، استفان الشعراوی و کیسوکه هوندا (میلان)، تئو والکات و آرون رمزی (آرسنال) فرانک ریبری (بایرن مونیخ)، خوان ماتا، نانی و مروان فلاوینی (منچستریونایتد)، نمانیا ماتیچ، محمد صلاح و فرناندو تورس (چلسی) و سرخیو راموس و سامی خدیرا (رئال مادرید) سرشناس‌ترین غایبان این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا هستند.

چلسی به دنبال خدیرا

هافبک ملی‌پوش و آلمانی رئال مادرید به احتمال زیاد در پایان فصل راهی چلسی می‌شود.

خدیرا به دلیل مصدومیت شدید هفته‌هاست بازی نمی‌کند و شاید حضور در جام جهانی را نیز از دست بدهد، اما باشگاه چلسی برای جذب این آلمانی مصدوم بسیار علاقه‌مند است.

چلسی در فصل نقل و انتقالات تابستانی نیز خواهان جذب این بازیکن شده بود، اما این انتقال عملی نشد. این بازیکن 3/27 میلیون یورو قیمت‌گذاری شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها