پدر مقتول به عنوان قاتل زندانی شده است

شلیک به دختر 11 ساله در مهمانی

قاضی پرونده با مرخصی مردی آمریکایی از زندان که به قتل دخترش متهم شده و قصد داشت در مراسم تشییع جنازه دخترش شرکت کند، موافقت نکرد.
کد خبر: ۶۴۳۳۱۳

این مرد ـ که متهم است دختر یازده ساله خود را به ضرب گلوله کشته ـ درخواست مرخصی کوتاه مدت کرده بود تا در مراسم خاکسپاری دخترش شرکت کند اما قاضی پرونده درخواست دیندر کلی سی و چهار ساله را رد کرد. او هنگام دعوا و درگیری با همسر خود، دخترش آچانتیارا را به ضرب گلوله به قتل رساند.

وکیل مدافع متهم گفت قاضی با این درخواست موافقت نکرده و گفته است، حضور متهم در مراسم تشییع جنازه ممکن است به درگیری و بی‌نظمی منجر شود و برای متهم خطرناک است؛ چرا که ممکن است عده‌ای که از دست او خشمگین هستند، به او حمله‌ور شوند.

وکیل مدافع کلی به خبرنگاران گفت: ما این درخواست را مطرح کردیم چون خانواده موکلم می‌خواستند او در این مراسم حضور داشته باشد، بخصوص مادر نوجوان درگذشته یعنی همسر سابق کلی. آنها یک خانواده هستند و متحمل رنج زیادی شده‌اند و دوست دارند در این لحظات سخت کنار هم باشند.

مادر مقتول که هویتش فاش نشده، در این باره، نظری نداده است.

دادستان گفته شب حادثه، آچانتیارا در خانه مادرش مهمانی‌ای برای دوستانش ترتیب داده، در حال پذیرایی از آنها بود که پدرش سر رسید. کلی با همسر سابقش درگیر شد و هنگام بگومگو و جر و بحث، یک گلوله هوایی شلیک کرد، غافل از این‌که دخترش در طبقه بالا و در اتاق خوابش مخفی شده است. گلوله به بالاتنه دختر نوجوان اصابت کرد. وقتی پلیس به صحنه جرم رسید، او هنوز زنده بود اما در بیمارستان فوت شد.

دادستان می‌گوید بحث پدر و مادر چند ساعت قبل از حادثه شروع ‌شد. مادر مقتول با همسر سابقش دعوا کرد که چرا سلاح به خانه آورده در حالی که دخترشان، دوستانش را دعوت کرده و در خانه مهمانی برپاست. کلی آن زمان خانه را ترک کرد و ساعت سه صبح وقتی که به منزل بازگشت، به خاطر مصرف الکل، شرایط عادی نداشت.

وقتی کلی به خانه بازگشت، بچه‌هایی که در طبقه پایین مشغول تماشای تلویزیون بودند، به او اجازه ورود دادند. او ابتدا یک گلوله شلیک کرد. مادر مقتول که در اتاقی در طبقه بالا خواب بود، سریع پایین آمد و از کلی خواست هر چه سریع‌تر خانه را ترک کند اما مرد دو گلوله دیگر شلیک کرد که یکی از آنها به دخترش اصابت کرد.

کلی سه بار سابقه خشونت خانگی در پرونده خود دارد که هر سه مورد در ارتباط با همسر سابق اوست. این زن هر بار از پیگیری شکایت خود صرف‌نظر کرده بود.

دادستان گفته است: به نظر ما مسئولان قضایی و پلیس، مسئول ماجرا هستند. متهم سه سابقه خشونت خانگی علیه همسر سابقش دارد که چون قربانی در دادگاه حاضر نشده، ثبت کیفری نشده است. حالا در اقدامی فجیع و بی‌منطق دست به چنین کاری زده است. باعث تعجب است که مادر مقتول درخواست کرده او در مراسم خاکسپاری دخترشان حضور داشته باشد. او باید در زندان بماند و باقی بازماندگان به این فکر کنند که چه چیزی باعث شده، این دختر نوجوان زیر خاک برود.

کلی که اتهام قتل را نپذیرفته، با وثیقه پانصد هزار دلاری در زندان است و نمی‌تواند در مراسم خاکسپاری دخترش شرکت کند.

منبع: سی.ان.ان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها