نیمکت تیم شمالی بازهم لرزید

اخراجی های 8 به کارگردانی عابدینی!

امیر عابدینی مدیر عامل داماش از یک جهت شبیه محمد رویانیان است و آن تعداد استعفاهای اوست.
کد خبر: ۶۳۹۶۸۷
اخراجی های 8 به کارگردانی عابدینی!

به گزارش جام جم ورزشی ، این روزها داماش گیلان برای بقا در لیگ برتر دست و پا می زند. امیر عابدینی مدیر عامل چند بار استعفا کرده باشگاه داماش چندی پیش اعلام کرده بود در 5 بازی داماش که منجر به شکست این تیم شد دخالت نکرد تا یکسری چیزها را به یک عده افراد ثابت کند اما روزگذشته داماش ششمین بازی پی در پی خود را نیز به صبای قم باخت تا ثابت شود دخالت های عابدینی هم نسخه شفابخش برای تیم داماش نیست هر چند به دلیل نوع رفتارهای عابدینی نمی توان اطمینان داشت از اینکه او در ناکامی های داماش در 5 بازی بنا به اذعان خودش دخالت نداشته است.

عابدینی که رکورددار تغییر مربیان داماش در اوضاع خوب مالی پیش از اختلاس 3 هزار میلیاردی بوده است این روزها با هر بار ناکامی تیم داماش مسایلی را مطرح می کند .او در جریان بازی داماش – ملوان اتهام هایی را به مظفری زاده داور خوشنام فوتبال وارد کرد که یکی از دلایل مهم کناره گیری مظفری زاده از قضاوت حرف ها و تهمت زدن افرادی مانند عابدینی در فوتبال است.

در ماجرای مدیر عاملی پرسپولیس نیز بلافاصله بعد از استعفای رویانیان ، مدیر عامل داماش خود را وارد کرد و با صحبت هایی در جهت سیاست های جدید وزارت ورزش و جوانان برای مدیریت پرسپولیس دور خیز کرد اما هواداران پرسپولیس که تازه از دست استعفاهای رگباری رویانیان خسته شده بودند نمی توانستند مدیر دیگری که خود در باشگاه شمالی اهل استعفاست را تحمل کنند.

اما داستان های دیگر تیم آقای مدیر عامل  هم جالب است. شکست داماش مقابل صبا با برکناری افشین ناظمی از سرمربیگری داماش همراه بود. ناظمی حالا هشتمین مربی برکنار شده لیگ سیزدهم است.در حالی که پیش از این غلام پیروانی از سرمربیگری فجرسپاسی، محمود یاوری از سرمربیگری مس، محمد مایلی کهن از سرمربیگری صبا، لوکا بوناچیچ از سرمربیگری ذوب آهن، رسول خطیبی از سرمربیگری گسترش فولاد، پرویز مظلومی از سرمربیگری مس و مجید جلالی از سرمربیگری تراکتورسازی استعفا کرده بودند، افشین ناظمی از سرمربیگری داماش برکنار شد تا شمار مربیان خروجی لیگ سیزدهم به عدد 8 برسد. البته در برکناری ناظمی از داماش این بار عابدینی به میان نیامد بلکه خبر برکناری سرمربی تیم رشتی را قائم مقام باشگاه اعلام کرد.با این شرایط عابدینی  سر حرفش می ماند که دخالتی در بازی های توام با ناکامی داماش ندارد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها