اتفاق عجیب در درفشی‌فر

گریه و غش کردن یک زن برای علی دایی!

حذف از جام حذفی به بدهی 40 میلیاردی اضافه شد

پروین – دایی ؛ خط پایان کجاست؟

مدیر عاملی علی پروین در پرسپولیس در شرایطی که علی دایی سرمربی تیم است گمانه زنی هایی را برای ادامه همکاری دو طرف ایجاد کرده است.
کد خبر: ۶۳۹۶۳۷
پروین – دایی ؛ خط پایان کجاست؟

به گزارش جام جم ورزشی ، علی پروین برای مدیریت در پرسپولیس برنامه های زیادی دارد . او به لطف دوستان بازاری و اقتصادی خود در شرایطی که پرسپولیس بدهی 40 میلیاردی دارد ، مدیریت باشگاه را قبول کرد هر چند محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان  تمایلی به امضا حکم مدیر عاملی پروین نداشت اما در وضع کنونی بهتر از پروین پیدا نکرد . از طرفی پروین چهره پیشکسوت پرسپولیس است و این انتخاب با شعارهای گودرزی مطابقت دارد که گفته بود ورزش را باید ورزشی ها اداره کنند و از سوی دیگر پروین از مدت ها قبل آماده پذیرش چنین مسئولیتی بوده است چون در زمان اعلام سازمان بورس مبنی بر خرید سهام استقلال و پرسپولیس ، پروین جزو اولین کسانی بود که برای خرید سهام پرسپولیس اعلام آمادگی کرد. او در نزد برخی پیشکسوتان پرسپولیس جایگاه محکمی دارد اما تعدادی هم هستند که با وجود هم دوره بودن با پروین با او احتلاف نظر شدید دارند.علی پروین در اولین گام بعد از حضور در باشگاه به عنوان مدیر عامل با چالش حذف پرسپولیس از رقابت های حذفی روبرو شد. این مسئله می تواند به موازات بدهی 40 میلیاردی در روند مدیریتی باشگاه اختلال ایجاد کند.هر چند با توجه به درگیر بودن پرسپولیس با هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال به نظر نمی رسد کسی از مجموعه باشگاه بخواهد روی حذف تیم زیاد زوم کند.پرسپولیس با علی دایی به رغم اختلاف 5 امتیازی با فولاد و استقلال و عقب افتادن از سپاهان و نفت ، هنوز امیدوار به گرفتن امتیازات لازم در 6 مسابقه بعدی است اما چنانچه این امتیازات در همین بدو امر به دست نیامد چه اتفاقی می افتد؟ آنها جمعه این هفته بازی سختی با سپاهان دارند.دایی تاکنون در دیدارهای رودر رو با رقبای بالای جدول موفق نبوده است و چنانچه امتیاز بازی با سپاهان را نیز از دست بدهد آن وقت شانس قهرمانی این تیم به حداقل می رسد. حتی شانس معرفی و گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز برای سرخپوشان کم می شود که آن وقت باید منتظر عکس العمل های از درون مجموعه مدیریتی پرسپولیس بود.

علی دایی در طول دوران مربیگری خود همیشه نشان داده آدم توصیه پذیری نیست و در مقابل انتقاد به عملکرد خود موضعگیری می کند.در فضای تازه ایجاد شده در پرسپولیس و مدیریت علی پروین که خود پر افتخارترین مربی فوتبال ایران است ، بعید به نظر می رسد پروین در روزهایی که پرسپولیس نتیجه نگیرد به کارهای فنی تیم ورود نکند نکته ای که ذهن علی دایی را بعد از رفتن مدیری غیر فوتبالی مانند محمد رویانیان مشغول کرده است.دایی از یک سو به نتایج هفته های پایانی لیگ می نگرد و از سوی دیگر به فکر برنامه های بعد از نتیجه نگرفتن است که ممکن است خط پایان او و دوندگی هایش برای پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشد. نوع رفتار سرمربی اردبیلی مصداق این سخن سعدی است که  دو درویش در یک گلیم بگنجند اما دو سلطان دراقلیم سرخ نه!     

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Singapore
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
۰
۰
اینها همه بخاطر مشكلاتی است كه دایی برای قهرمانی درست كرد و ایشان هم او را به امام هشتم حواله داد كه نتایج آنرا میبینیم و عزت فقط دست خداوند است و بس!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها