آغاز نام‌نویسی مرحله جدید اعزام به عمره مفرده، فردا

معاون حج، عمره و عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز مرحله دوم ثبت‌نام عمره از دو بهمن گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ۴۰۰ هزار نفر در مرحله دوم، نام‌نویسی کنند.
کد خبر: ۶۳۷۶۴۴
آغاز نام‌نویسی مرحله جدید اعزام به عمره مفرده، فردا

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، ناصر خدرنژاد از آغاز ثبت نام مرحله دوم عمره مفرده از فردا دوم بهمن خبر داد و گفت: پیش بینی می‌کنیم در مرحله دوم 400 هزار نفر نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه زمان نام نویسی دور دوم عمره مفرده براساس جدول مشخص شده است، افزود: از اولویت 1 تا 300 در هفته اول اقدام به نام نویسی می‌کنند و اولویت‌های بعدی تا 360، در روزهای بعدی و براساس جدول می‌توانند اقدام کنند.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج افزود: جدول ثبت نام از امروز در روزنامه‌های محلی ثبت می‌شود که براساس آن از هفته اول اولویت‌های 1 تا 300 و پس از آن هر دو روز 20 اولویت بعدی برای نام نویسی در مرحله دوم عمره اضافه می‌شوند.

وی با بیان اینکه ثبت نام مرحله دوم عمره از فردا در برخی استان‌ها آغاز می‌شود و جمعه 4 بهمن نیز در استان تهران ادامه دارد، گفت: ثبت نام مرحله دوم عمره 10 روز ادامه دارد که امیدواریم ظرفیت ثبت نام تکمیل شده و کاروان‌ها و کارگزاران براساس آن برنامه ریزی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زهرا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
۰
۰
باسلام وعرض خسته نباشید. ببخشید پدر ومادرم برای اعزام به حج مفرده اسمشون تو قرعه كشی در اومده خواستم بپرسم كی اعزام میشن؟راستش بهمون گفتن تو ماه صفر:آخر برج 8.بازم شرمنده یه سوال دیگه:تاریخ گذر نامه پدر و مادرم تا1393/12/01اعتبار دارد آیا مشكلی براشون پیش نمیاد برا اعزامشون؟باتشكر.

نیازمندی ها