فریبا نادری / درگیر دنیای حقیقی

برنامه تلویزیونی کافه سوال، هفته گذشته در فصل دوم خود ـ که به بررسی زوایای پیدا و پنهان شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد ـ میزبان فریبا نادری بازیگر سریال‌های تلویزیونی بود.
کد خبر: ۶۳۶۸۰۵

نادری برخلاف مهمانان دیگری که در برنامه حاضر شده بودند، گفت صفحه‌ای در فیسبوک ندارد چراکه آن‌قدر درگیر دنیای حقیقی است که وقت نمی‌کند به دنیای مجازی بپردازد. البته او گفت در برخی شبکه‌های اجتماعی صفحاتی به نام فریبا نادری ایجاد شده که هیچ کدام متعلق به او نیست. نادری در این برنامه درباره این که چرا عضو شبکه‌های اجتماعی نیست، گفت: به دردسرش نمی‌ارزد بروم یک صفحه ایجاد کنم و زمان بگذارم تا بگویم آن چند صفحه تقلبی است و این صفحه اصلی من است! به همین دلیل به آن شبکه اجتماعی خاص ورود نکرده‌ام و فعالیتی در آن ندارم. متاسفانه یا خوشبختانه این شبکه‌های اجتماعی برای بعضی دوستان جذابیت زیادی دارد و به این شبکه‌های اجتماعی خیلی شخصی نگاه می‌کنند.

او در برنامه کافه سوال همچنین گفته است: برای قشری که دیده می‌شوند و ویترین دارند، قدری دردناک است که همه می‌آیند و می‌خواهند از ریزترین مسائل زندگی آنها اطلاع پیدا کنند، اما فکر می‌کنم اگر به زیرساخت‌ها توجه شود، استفاده از شبکه‌های اجتماعی مفید خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها