کد خبر: ۶۳۶۸۰۰
پورحیدری:‌ انتظار داشتیم پرسپولیس هجومی‌تر بازی کند

منصور پورحیدری در خصوص بازی دربی گفت:‌شاید این دیدار از نظر تماشاگران و هواداران زیبا نبود و همه منتظر گل در دربی بودند، اما به نظر من بازی،‌ بازی تاکتیکی بود و هر دو تیم یکدیگر را تحت فشار قرار دادند

به‌گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت  باشگاه استقلال، منصور پورحیدری در خصوص بازی دربی گفت:‌شاید این دیدار از نظر تماشاگران و هواداران زیبا نبود و همه منتظر گل در دربی بودند، اما به نظر من بازی،‌ بازی تاکتیکی بود و هر دو تیم یکدیگر را تحت فشار قرار دادند.
*پورحیدری افزود: این تساوی برای ما خوب بود تا هم بتوانیم در صدر باقی بمانیم  و هم اینکه فاصله‌مان را با پرسپولیس حفظ کنیم.
عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفت: اگر پرسپولیس شرایطی مثل استقلال را داشت حتما با هدف تساوی وارد زمین می‌شد اما با این حال ما برنامه‌‌های‌مان طوری بود که بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم. با توجه به اینکه پرسپولیس نیاز به کسب امتیاز داشت احساس می‌کردیم آنها بازی‌ خیلی‌ تهاجمی‌تری را از خود به نمایش بگذارند اما با این حال آنها خیلی با احتیاط فوتبال بازی کردند تا همین مسئله در بازی استقلال هم تاثیرگذار شود.
 پورحیدری در ادامه اظهار داشت: قلعه‌نویی در این دیدار منطقی‌ترین تاکتیک را درنظر گرفته بود. با توجه به مشکلات استقلال برای این دیدار و حضورش در صدرجدول طبیعی بود که ما رو به بازی منطقی بیاوریم و بی‌محابا حمله نکنیم و اگرچه از نظر نتیجه رضایت کامل نداریم و دوست داشتیم برنده دربی باشیم،‌ اما همین‌که توانستیم خود را در صدر نگه داریم و فاصله امتیازی‌‌مان را با پرسپولیس حفظ کنیم اتفاق خوبی است که نشان از تجربه بالای کادرفنی و بازیکنان استقلال می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها