روی خط جام‌جم ورزشی

سیدورف، سرمربی میلان شد

کلارنس سیدورف جایگزین ماسیمیلیانو آلگری شد تا برای نخستین بار تجربه مربیگری‌اش را با میلان ایتالیا آغاز کند.سیدورف که تا سال گذشته در این تیم بازی می‌کرد، به بوتافوگوی برزیل رفت و مدتی هم در این تیم بازی کرد تا این‌که پس از نتایج ضعیف روسونری‌ها در هفته‌های اخیر، جانشین آلگری شود.
کد خبر: ۶۳۶۱۹۷

سیدورف در این مورد گفت: پس از 22 سال از دنیای فوتبال کناره‌گیری می‌کنم. هدفم این است که بار دیگر رویا ببینم. تجربه حضور در بوتافوگو به من کمک زیادی کرد تا تجربه بیشتری به دست آورم. این تجربیات بی‌شک در پله‌های بعدی سرمربیگری​ام در میلان، به سود من خواهد بود. برای بوتافوگو و هم‌تیمی‌های سابقم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

 

دراکسلر با 37 میلیون پوند در آرسنال

مراحل انتقال جولیان دراکسلر، هافبک بیست ساله تیم شالکه به آرسنال جدی‌تر شد.باشگاه آرسنال که از مدت‌ها پیش برای جذب این هافبک ملی‌پوش با سران شالکه وارد مذاکره شده است، برای وی 37 میلیون پوند می‌دهد. ونگر که علاقه بسیار زیادی به نحوه بازی دراکسلر دارد، معتقد است او بسیار شبیه روبین فن پرسی، مهاجم کنونی منچستریونایتد بازی می‌کند. دراکسلر هم با انتقال به آرسنال موافقت کرده است.

رونالدو آقای گل جهان شد

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار، برترین گلزنان سال 2013 را در حالی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو، برنده توپ طلای جهان در سال 2013 در رده نخست قرار دارد و لیونل مسی در این رده‌بندی پنجم است.فهرست ده مهاجم گلزن فوتبال جهان در سال 2013 به این شرح است:

1ـ کریستیانو رونالدو (پرتغال ـ رئال مادرید) 25 گل

2ـ علی اشفق (مالدیو ـ رادیانت ) 23 گل

3ـ اسام جما (تونس ـ الکویت) 20 گل

4ـ زلاتان ابراهیموویچ (سوئد ـ پاری‌سن ژرمن) 18 گل

5ـ لیونل مسی (آرژانتین ‌ـ بارسلونا) 15 گل

6ـ محمد صلاح (مصر ـ بازل) 14 گل

7ـ توماس مولر (آلمان ـ بایرن‌ مونیخ) 14 گل

8ـ فرناندو تورس (اسپانیا ـ چلسی) 14 گل

9ـ بدرالموتاوا (کویت ـ القادسیه) 14 گل

10ـ موریکی (برزیل ـ گوانگژو) 14 گل

بوفون: پوگبا بازیکن بزرگی است

جیان لوییجی بوفون، سنگربان تیم یوونتوس در اظهارنظری عجیب و تا حدی بی‌ادبانه درباره پل پوگبا اظهار کرد؛ کسانی که پوگبا را در منچستریونایتد ندیدند، نابینا بودند. کنایه او به فرگوسن، سرمربی پیشین منچستر بود که حتی یک دقیقه هم به این پدیده فرانسوی در منچستر بازی نداد.بوفون گفت: در آینده برای انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان به پوگبا رای خواهم داد، چرا که او از بازیکنانی است که آدم را به سکوت وادار می‌کند. پوگبا استعداد بالایی دارد. چهار، پنچ جلسه بیشتر با ما تمرین نکرده بود که فهمیدم بازیکن بزرگی است. تعجب کردم چگونه منچستریونایتد براحتی چنین بازیکنی را از دست داد. در آینده از پوگبا بیشتر خواهیم شنید. او از بازیکنانی است که می‌تواند در آینده توپ طلا را ببرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها