حق با شماست

شهرضا زمینگیر برف

عارف از مازندران : بدین‌وسیله مراتب سپاس خود و جمعی از اهالی شهرک کتالم را از فرماندهی و پرسنل پاسگاه کلانتری کتالم اعلام می‌کنم که شبانه‌روز و با روی خوش، سعه صدر و دقت و سرعت امنیت مردم و اهالی را فراهم می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۶۱۷۳

یک‌ شهروند از تهران: خودروهای شخصی در مسیر غرب به شرق بلوار میرداماد باند کندروی مترو برای خود خطی تشکیل داده‌اند که مسافران را تا ابتدای خیابان شریعتی برسانند و همین امر ترافیک شدیدی را در این مسیر به وجود می‌آورد. از مسئولان می‌خواهیم نسبت به ساماندهی این خودروها اقدام کنند.

یک‌ شهروند از ملایر: چرا اداره اماکن ملایر مغازه‌های فروش لوازم قلیان در سطح شهر را پلمپ کرده است؟

جعفری از قم: از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم به وضع بازنشستگان لشکری و کشوری نیز رسیدگی کنند.

جوادی از شهرضا: با وجود گذشت چند روز از بارش برف، عبور و مرور در این شهر هنوز به سختی صورت می‌گیرد. از شهرداری می‌خواهیم نسبت به پاکسازی معابر اقدام کند.

جوابیه: در پی درج پیامی در نهم دی ماه با عنوان «نرده‌های پارک‌شهر» روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: طبق اعلام حوزه معاونت امور شهری این منطقه، پارک‌شهر به‌عنوان اولین پارک ایران با تمامی اجزا از جمله دیوارهای پیرامون، دارای ارزش تاریخی بوده و این دیوار نیز بخشی از هویت آن است. لذا جمع‌آوری آن مقدور نیست.

جوابیه: درپی درج پیامی در هفتم آذر با عنوان جدول‌گذاری ناتمام، روابط عمومی شهرداری منطقه 13 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: طی بازدید و بررسی به عمل آمده، عملیات نهرسازی ابتدای خیابان اول نیروی هوایی از سوی عوامل اجرایی اداره عمران و ترافیک ناحیه 2 به اتمام رسیده و آسفالت خیابان مذکور در دست اقدام‌است.

جوابیه : درپی درج پیامی با عنوان نظافت خیابان‌های اول و دوم نیروی هوایی، روابط عمومی شهرداری منطقه 13 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: طی بازدید و بررسی به عمل آمده، پیمانکار خدمات شهری ناحیه 2 منطقه به صورت مستمر با نیروی کارگری به همراه تجهیزات، اقدام به نظافت روزانه خیابان‌های مذکور می‌‌کند. از این رو پاکسازی و نظافت معابر مذکور به صورت مستمر در دستور کار شهرداری ناحیه 2 قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها