آرسنال در آخرین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر آستون ویلا را شکست داد و به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.آرسن ونگر پس از پیروزی تیمش برابر آستون ویلا گفت: پیروزی مهمی به دست آوردیم. سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه با تمجید از جک ویلشیر، گلزن تیمش گفت: حضور ویلشیر در تیم ما تعادل ایجاد کرده و باعث شده بازیکنان ما فوتبال خودشان را براحتی انجام دهند. جک ویلشیر بازیکن بسیار موثری در تیم ماست.
کد خبر: ۶۳۵۷۷۴

خانه نشینی 8 هفته‌ای سمیر نصری

سمیر نصری، ملی‌پوش فرانسوی منچسترسیتی به‌دلیل مصدومیت هشت هفته قادر به همراهی تیمش نیست.

منچسترسیتی در هفته بیست و یکم لیگ برتر 2 بر صفر مقابل نیوکاسل به پیروزی رسید که در این دیدار سمیر نصری به‌دلیل تکل بازیکن حریف به شدت مصدوم شد. شدت مصدومیت او به حدی بود که گفته می‌شد او جام جهانی 2014 را از دست داده است، اما بر اساس اعلام باشگاه نصری هشت هفته قادر به بازی نیست.

توقف خانگی اینترمیلان

اینترمیلان در هفته نوزدهم سری A در خانه خود با تساوی یک بر یک مقابل کیه ‌وو متوقف شد.والتر ماتزاری پس از بازی گفت: نمی‌توانستم در این دیدار بیش از این از بازیکنانم انتظار داشته باشم، چرا که کیه‌وو بسیار دفاعی بازی کرد. اینتر با این تساوی، شمار امتیازهای خود را به 32 رساند تا در رده پنجم قرار بگیرد. کیه‌وو هم با 17 امتیاز شانزدهم است.

منچستر به دنبال ستاره‌های یوونتوس

دیوید مویس، سرمربی تیم منچستریونایتد از مسئولان تیمش درخواست کرد که مقدمات حضور دو ستاره کنونی یوونتوس یعنی پل پوگبا و آرتورو ویدال را در منچستر فراهم کنند. به گزارش دیلی‌میل زوج موفق یوونتوس یعنی پوگبا و ویدال از مدت‌ها پیش مدنظر سران منچستریونایتد قرار دارد. پوگبا پیش از این سابقه حضور در منچستریونایتد را دارد البته بدون این‌که حتی یک بازی برای این تیم انجام داده باشد. .

نیمار: برزیل از هیچ تیمی نمی‌ترسد

نیمار، ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا اظهار کرد تیم ملی فوتبال برزیل از هیچ تیمی در دنیا نمی‌ترسد. این ستاره بیست و یک ساله گفت: بازی کردن در جام جهانی برای یک بازیکن امتیاز ویژه‌ای است و لحظه‌ای به‌شمار می‌رود که هرگز فراموش نمی‌شود. جام جهانی رقابت عظیمی است. وی افزود: در حالی که انتظارات زیادی از تیم ملی برزیل وجود دارد، ما بدون ترس پیش می‌رویم. تیم ملی برزیل پر از بازیکنانی است که در دنیا بهترین‌ هستند. ما به همه نشان می‌دهیم که چه هستیم و چه توانایی‌هایی داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها