بازی هفته

پس از مدت‌ها این هفته دوباره ستون بازی هفته داریم به دو دلیل، یکی آن‌که فرصت نشد بازی کوچک مناسبی را برای بررسی انتخاب کنیم و دوم آن‌که چند بازی مستقل به نظر جذاب در راه هستند که فرصت را غنیمت شمردیم تا به معرفی آنها بپردازیم.
کد خبر: ۶۳۴۹۱۳

علاقه‌مندان افسانه‌های ملل و مخصوصا وایکینگ‌ها بهتر است سراغ The Banner Saga بروند. سبک بازی نقش‌‌آفرینی با المان‌هایی از استراتژی بوده و تصمیم‌هایی که می‌گیرید روی مسیر سفری که طی می‌کنید تاثیر مستقیم خواهند داشت. گویا قصه بازی در مورد کاروانی است که درصدد یافتن کمک برای مبارزه با نیرویی که جهان را تهدید می‌کند، عازم سفری سخت و خطرناک شده‌اند. حالا این شما هستید که باید با تصمیم‌های خود متحدان مناسب پیدا کرده و سرنوشت تمدن بشر را رقم بزنید.

دیگر بازی مستقل این هفته Secrets of Raeticon نام دارد که با اتمسفر خاص و جذاب خود به دنبال جذب مخاطبانش است. سبک بازی اکشن ماجرایی و به صورت دوبعدی Open-World است و گرفیک شاد و رنگارنگی در بازی دیده می‌شود.

گویا کوهستان‌های آلپ محل وقایع بازی است. از آنجا که شما در بازی در نقش حیوانات جنگل قرار دارید، باید از حیوانات وحشی و خطرات آنها دوری کرده و راز یک فرهنگ باستانی را پیدا کنید. در خلال این موضوعات بازی می‌خواهد تقابل حیات وحش با تمدن را نیز به ما نشان دهد.

Consortium نیز به عنوان سومین بازی مستقل این هفته در مورد آینده و وقایع یک کشتی فضایی عظیم است. سبک بازی اکشن اول شخص بوده، اما المان‌هایی از نقش‌آفرینی نیز به آن تزریق شده است تا گیم‌پلی آن را غنی‌تر کند. داستان بازی به نوبه خودش جالب است. ماجرا در زمان حال و در دنیای واقعی ما شروع می‌شود تا این‌که شرکت سازنده‎ بازی موفق به ساخت ماهواره‌ای می‌شود که این قابلیت را دارد تا‌...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها