اردشیر منظم امروز ساعت 9 صبح در قالب برنامه «کوی نشاط» در رادیو ایران قصه طنز گوریل انگوری را روایت می‌کند.
کد خبر: ۶۳۳۸۷۰

امیرعباس اشرف، مسئول دفتر طنز رادیو ایران با بیان این ‌که برنامه‌های طنز رادیو ایران با آغاز ماه ربیع‌الاول از سر گرفته شدند، گفت: برنامه کوی نشاط شامل بخش‌های طنز «کشتی‌گیر شدن جاسم» با بازیگری علیرضا تابان، رحمان محمدی و مهدی صباغی، «راهکار آقای شهروندی برای دکوراسیون منزل» با بازی عباس محبی، رامین جوادپور، صنم صالحی و تورج نصر، «پرداخت خلافی ماشین» با بازی مهدی صباغی و رحمان محمدی، «شوخی با قرعه‌کشی‌های رایج محصولات غذایی» با اجرای آسیه گرجی و اردشیر منظم، «وعده‌های مدیران» با بازی مهدی بهنام و مهدی امین لاری و «قصه‌گویی طنز گوریل انگوری» با اجرای اردشیر منظم، ناهید امیریان، مژگان عظیمی، صنم صالحی و آسیه گرجی پخش می‌شود.

پخش موسیقی‌های طنز و شاد و اجرای مسابقه از دیگر بخش‌های برنامه است. زهرا ادراکی، شاهرخ باقری‌نژاد و عباس محبی نویسندگی برنامه «کوی نشاط» را به‌عهده دارند.

فناوری‌های نو از رادیو تهران

برنامه «صفر و یک» که ساعت 21 از رادیو تهران پخش می‌شود، امروز به آخرین اخبار و تحولات دنیای فناوری می‌پردازد.

محمدسعید لواسانی، تهیه‌کننده صفر و یک در این باره به جام‌جم گفت: جدیدترین دستاورد فناوری نوین با رویکرد آموزشی و اطلاع‌رسانی، با ارائه انواع اطلاعات و آموزش‌های روز در زمینه‌های مختلف کامپیوتری و IT، اینترنت، رایانه، تبلت، عکاسی، بازی‌های رایانه‌ای و موبایل به مدت 90 دقیقه از رادیو تهران پخش می‌شود. سعید کیایی، آرش کریم‌بیگی، سینا سعیدی، فاطمه ملکی و امین قاضی کارشناس ـ مجری این برنامه هستند.

همراه در رادیو سلامت

برنامه «همراه» امروز ساعت 14 و 5 دقیقه با محوریت آموزش قبل از ازدواج از رادیو سلامت پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، این برنامه به مدت 55 دقیقه به مباحثی همچون شناخت ویژگی‌های شخصیتی فرد و طرف مقابل او و آشنایی با سطح انتظارات از هم، زمینه را برای بلوغ عقلی، عاطفی افراد برای ازدواج فراهم می‌سازد.

شعر جلالی‌زاده در رادیو فرهنگ

شعر و اندیشه بیژن جلالی‌زاده شاعر معاصر، فردا در برنامه ققنوس رادیو فرهنگ بررسی می‌شود. به گزارش روابط عمومی رادیو فرهنگ، «ققنوس» برنامه‌ای است از گروه فرهنگ و ادب که هر جمعه ساعت 15 و 30 دقیقه پخش می‌شود. این برنامه شعر و اندیشه بیژن جلالی‌زاده از چهره‌های شناخته شده شعر معاصر ایران را مورد بررسی قرار می‌دهد. مرتضی صداقت‌گو، سردبیر و تهیه‌کننده این برنامه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها