محمدرضا رحیمی، معاون اول دولت دهم که اخیرا دادستان تهران اعلام کرده بود با قرار وثیقه آزاد است، گفت: پرونده قضایی من سیاسی شده است.
کد خبر: ۶۳۳۸۵۹

به گزارش ایرنا، محمدرضا رحیمی دیروز در حاشیه مراسم ختم برادر همسر عزت‌الله ضرعامی، رئیس سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران گفت: منتظرم به دادگاه بروم چون آن‌گونه که دادستان گفته، کیفرخواست برای من صادر شده است. رحیمی با اشاره به اظهارات اخیر دادستان در خصوص صدور قرار وثیقه برای وی تصریح کرد: دادستان نباید چنین حرفی را می‌زد چون وقتی پرونده‌ای پیش بازپرس باز است، دو حالت دارد یا قرار مجرمیت یا برائت و سپس کیفرخواست صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: مگر بنده باید جار بکشم، چهار سال است که یکسره اتهاماتی را مطرح می‌کنند و فقط سکوت کرده‌ام! قاعدتا باید دادگاهی پیش بیاید و توضیح دهم.

معاون اول احمدی‌نژاد گفت: همیشه از آقایان درخواست کرده‌ام که بپرسید تا بنده نیز توضیح بدهم و اگر قانع نشدید آنگاه مسائل را رسانه‌ای کنید. رحیمی خاطرنشان کرد: بنده از دو سال قبل حدود 11 جلسه به بازپرس توضیح داده‌ام و ایشان گفتند که دیگر سوالی ندارم، هرچند که بعدها پیگیری می‌کردم که اگر سوالی دارید بازهم بیایم.

وی تاکید کرد: بنده برای این پرونده 55 ساعت از جانب بازپرس بازجویی شده‌ام، چه کسی تاکنون این مقدار ساعت برای یک پرونده بازجویی شده است؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها