پلیس به دنبال مردی است که جسد دختر جوان را حمل می‌کند

پلیس به دنبال چمدان مرگ

پلیس بریتانیا برای دستگیری مردی تلاش می‌کند که به نظر می‌رسد جسد دختری نوجوان را که به قتل رسانده، با خود حمل می‌کند. تصویر این مرد جوان با دوربین مداربسته و هنگامی که چمدان بزرگ و سنگینی را نزدیک منطقه آکسفوردشایر به دنبال خود می‌کشید، ضبط شده است.
کد خبر: ۶۳۳۷۳۸

کارآگاهان معتقدند این مرد مظنون به قتل نوجوان گمشده‌ای به نام جایدن پارکینسون است که پس از ناامیدی پلیس در یافتن او، موضوع به قتل رسیدن وی مطرح شده است.

این نوجوان هفده ساله آخرین بار در ایستگاه قطار آکسفورد دیده و تصویر او با دوربین مداربسته ضبط شده است. او حدود ساعت 4 و 30 دقیقه بعد‌از‌ظهر سوم دسامبر برای آخرین بار دیده شده و پس از آن اثری از او وجود ندارد.

اگرچه جسد این نوجوان هنوز کشف نشده اما پلیس اعلام کرده پرونده او با موضوع قتل پیگیری می‌شود و پلیس در جستجوی مردی است که صبح روز بعد از گم شدن جایدن با یک چمدان بزرگ در روستایی اطراف آکسفورد مشاهده شده است.

یک کارآگاه ارشد گفته است: چمدان بزرگ و سنگین بود و مردی که آن را حمل می‌کرد، نمی‌توانست آن را براحتی جا‌به‌جا کند. این مقام پلیس توضیح داده است: این مرد نیم ساعت بعد در منطقه دیگری با همان چمدان دیده شده است.دو مرد هفده و بیست و دو ساله تا‌کنون در ارتباط با این پرونده دستگیر شده‌اند. آنها به دست داشتن در قتل مظنون هستند. یکی از آنها دوست قربانی بود و با وی رابطه داشت. پلیس، خانه مظنونان را بازرسی کرده، اما مدرکی برای اثبات جرم به دست نیامده است. به گفته پلیس، محیط اطراف خانه آنها از جمله تمامی سطل‌های زباله نیز جستجو شده تا مدارک احتمالی پیدا شود.

پلیس همچنین اعلام کرده است خانواده جایدن هنوز امیدوارند دخترشان زنده باشد و به آغوششان بازگردد، اما از نظر ما این تقریبا ناممکن است.

جایدن از زمان گم شدن، از تلفن خود استفاده نکرده و به حساب بانکی خود نیز دسترسی نداشته، و این نشانگر بدترین حادثه ممکن است. کارآگاه ارشد اعلام کرده است: متاسفم که بگویم حس کارآگاهی به من می‌گوید جایدن به احتمال بسیار زیاد کشته شده است.

طبق تحقیقات کارآگاهان، جایدن راس ساعت 4 و 7 دقیقه بعداز‌ظهر روز حادثه به ایستگاه قطار رسیده و قطاری به مقصد دیدکات سوار شده است.

آخرین تصویری که از او وجود دارد، وی را در حال ترک ایستگاه قطار دیدکات نشان می‌دهد. جایدن چند هفته قبل از این اتفاق از پدر و مادرش جدا شده و برای زندگی به یک خانه دانشجویی در آکسفورد رفته بود. او بتازگی درسش را تمام کرده بود و کار هم نمی‌کرد.

مردی که مظنون به قتل و حمل جسد جایدن است، بیست ساله به نظر می‌رسد. او قد بلند و لاغر است و موهای کوتاه سیاه دارد و چمدانی که در دست دارد، به رنگ روشن است.

پلیس از افرادی که درباره جایدن اطلاعی دارند، خواسته پلیس را در جریان قرار دهند. همچنین از شهروندان خواسته شده چنانچه اطلاعی از محل مخفی شدن مرد مظنون دارند، سریع با پلیس تماس بگیرند. تحقیقات درباره پرونده ادامه دارد و کارآگاهان در تلاشند با کشف سرنخ‌هایی از این معما پرده بردارند.

منبع: گاردین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها