ترین‌های هفته گذشته

عجیب‌ترین اشتباه: مجید جهانپور، مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران وقتی برای تحویل​گرفتن جسد مادرش به غسالخانه شهرستان ماسال رفت، متوجه شد جسد مادرش اشتباهی به فرد دیگری تحویل شده و آن شخص هم بدون این‌که مشخصات جسد را بررسی کند جنازه را همراه خود به یکی از شهرهای تابعه رشت برده و دفن کرده است. در نهایت هر کدام از اجساد به خانواده اصلی تحویل داده و مراسم خاکسپاری مجدد انجام شد.
کد خبر: ۶۳۳۶۸۵

عجیب‌ترین دردسر: شکرالله عباسی، یکی از ساکنان شهرستان ماهشهر، وقتی دید یارانه‌اش قطع شده به پیگیری موضوع پرداخت و فهمید نامش را به‌عنوان متوفی ثبت کرده‌اند. این مرد بالاخره بعد از دوندگی زیاد توانست ثابت کند زنده است.

بیشترین تعداد سرقت: مردی معتاد بعد از این‌که از سوی پلیس اصفهان دستگیر شد اعتراف کرد برای تامین هزینه مواد مخدر مصرفی‌اش 232 فقره دزدی انجام داده است.

شیرین‌ترین ملاقات: مردی بعد از 27 سال والدینش را پیدا و با آنها ملاقات کرد. این مرد مشهدی زمانی که نوزاد بود، فردی وی را به خانواده‌ای فروخته و به والدینش گفته شد نوزاد فوت شده است، اما بالاخره این راز فاش شد و مرد جوان با پدر و مادرش دیدار کرد.

مسن‌ترین نجات‌یافته: مردی هشتاد ساله که در میدان بهاران تهران داخل چاه فاضلاب سقوط کرده بود از سوی امدادگران نجات داده شد.

عجیب‌ترین نجات: امدادگران سازمان آتش‌نشانی دزفول در عملیاتی عجیب گربه‌ای را که دو روز تمام بالای دکل 25 متری مخابرات گیر افتاده بود، نجات دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها