روح پهلوانی برای تختی

کد خبر: ۶۳۳۰۳۹
روح پهلوانی برای تختی

برنامه روح پهلوانی همزمان با سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی، با حضور عبدالله موحد اسطوره کشتی کشورمان ساعت 21 از شبکه ورزش پخش می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی شبکه ورزش، عبدالله موحد کشتی‌گیر آزادکار که با شش مدال طلای جهان و المپیک در رتبه اول فهرست مشاهیر کشتی ایران و در تالار افتخارات فیلا در جایگاه یازدهم قرار دارد، مهمان برنامه روح پهلوانی است.

در این برنامه گزارش مراسم چهل و ششمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی که هرساله در ابن بابویه شهرری بر سر مزار آن مرحوم برگزار می‌شود، تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. در ادامه برنامه، محمدابراهیم امامی سرپرست کمیته لیگ فدراسیون کشتی و اکبر طهماسبی داور بین‌المللی در خصوص قضاوت‌هایی که در لیگ کشتی انجام شده صحبت خواهند کرد.صدرالدین کاظمی کارشناس کشتی، مجری برنامه روح پهلوانی است که به بررسی مسائل مختلف کشتی می‌پردازد. سعید اصغری نیز تهیه‌کنندگی این برنامه را برعهده دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
همایون
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
۰
۰
ضمن سلام وخسته نباشید خدمت آقای كاظمی
می خواستم یك نكته خدمت جنابعالی عرض كنم در تماس تلفنی كه در برنامه روز سه شنبه 17/10/92با آقای شكری داشتید متاسفانه اشتباهی املائی رخ داد كه انتظار می رفت جنابعالی و یا همكاران شما سریع آن را اصلاح كنند كه این امر اتفاق نیفتاد. ((تماس تلفنی با آقای شكری .... انظباتی ....... كه صحیح آن انضباطی می باشد))
با تشكر همایون جهانگرد

نیازمندی ها