ماموارن تیم کنترل سرعت پاسگاه پلیس راه اصفهان - تهران یک دستگاه خودروی سواری کیا با سرعت 200 کیلومتر در ساعت را متوقف و به پارکینگ منتقل کردند.
کد خبر: ۶۳۲۲۳۶
توقیف کیا با 200 کیلومتر سرعت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تیم کنترل سرعت پلیس راه اصفهان _ تهران حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه امیر کبیر، یک دستگاه خودروی کیا که با سرعت غیر مجاز 200 کیلومتر در ساعت در حال حرکت بود را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه براساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی خودروهایی که دارای سرعت غیر مجاز در جاده ها و آزادراه ها باشند علاوه بر جریمه به مدت 72 ساعت توقیف می شوند عنوان داشت: خودروی مذکور به علت ارتکاب تخلف مذکور توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ رضایی عنوان داشت: راننده خودرو در این رابطه پس از اعمال قانون جهت شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: هدف پلیس ازسختگیری های قانونی این است تا رانندگان با توجه بیشتری به رعایت قوانین و مقررات کرده و سهم خود را در تامین امنیت راه ها ایفا نموده و با رعایت قوانین الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها