شانس بالای رسول برای ریاست

جدیدی عشق سیاست ، مخالف قانون

نکته ای که اشاره ای به آن نشد

آیا استقلال از قرارداد منتظری سهمی دارد؟

این که سهم استقلال در انتقال پژمان منتظری به ام صلال قطر چقدر است نکته ای است که به آن اشاره نشده است.
کد خبر: ۶۳۱۸۰۴
آیا استقلال از قرارداد منتظری سهمی دارد؟

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم استقلال به طور غیرمنتظره ای پژمان منتظری را در تیم ام صلال قطر دید. او در تمرینات شرکت نکرد و بعد از چند روز بی خبری و شایعه درباره پیوستنش به لیگ چین بالاخره سر از لیگ قطر درآورد.امیر قلعه نویی ناراحت ترین استقلالی از بابت این انتقال بود چون اولا منتظری او را بی خبر گذاشت و در وهله دوم کاری کرد که سرمربی آبی ها نتواند برای جایگزینی او چاره ای داشته باشد.

اما ابهام بعدی در این انتقال سهم استقلال از قرارداد 4 میلیاردی منتظری است.با توجه به بحران مالی آبی ها ترانسفر و پولی که از این بابت گیر استقلال می آید اهمیت دارد اما به نظر می رسد قرارداد منتظری با استقلال طوری بوده که آبی ها سهمی در این انتقال ندارند.

او با اتکا به قراردادی که در ابتدای فصل بسته بود خیلی راحت استقلال را رها کرد و رفت. همان طور که پیش ازاین فرهاد مجیدی چنین تصمیمی را گرفت و یکباره گفت خداحافظ. منتظری در ابتدای فصل قراردادی یک ساله با رقمی 1.3 میلیارد تومانی با آبی ها بست اما کل دریافتی نقدی و ملکی او در زمان بستن قراردادش در یک نیم فصل چیزی نزدیک به 800 میلیون تومان بود. اگرچه بعدتر قیمت ملک در تهران افت کرد و واحدی که این بازیکن از علی فتح الله زاده در خیابان لارستان گرفته بود هم 100 میلیونی کم شد تا او از این رخداد هم شاکی باشد. اما این مدافع ملی پوش بندی در قراردادش داشت که هر زمان خواست بتواند از تیم آبی پوش جدا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها