برابر استقلال و پرسپولیس قدرتی ندارند

آقای حسن‌زاده! سر گردنه نشسته‌اید؟

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی با انتقاد از رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت که این کمیته برابر پرسپولیس و استقلال هیچ قدرتی ندارد.
کد خبر: ۶۳۱۴۹۲
آقای حسن‌زاده! سر گردنه نشسته‌اید؟
صادق درودگر، در واکنش به محرومیت پیام صادقیان به خاطر ضربه به بازیکن ملوان اظهار داشت: مسلماً صادقیان باید در آن صحنه اخراج می‌شد. در بازی استقلال هم مجید غلام‌نژاد باید کارت قرمز می‌گرفت اما بازیکن ما از زمین اخراج شد. داور ترازوی عدالت مسابقه را در دست دارد و نباید در یک ثانیه بازیکن ما را اخراج می‌کرد. البته شاید فغانی بگوید که قانون را اجرا کرده اما عدالت را اجرا نکرده است.
مدیرعامل باشگاه ملوان ادامه داد: واقعیت این است که داوران در حالت برابر به سمت تیم‌های بزرگ چرخش دارند. نکته جالب اینجاست که برای این تیم‌ها قانون کمیته انضباطی نقض می‌شود، به نفع آنها آرا تغییر می‌کند، داوری‌ها به نفع آنهاست و... شما نگاه کنید در بازی ملوان و داماش بدترین توهین‌ها به ما شد که تا امروز رایی در این خصوص صادر نشده، اما به خاطر شکایت باشگاه پرسپولیس از تماشاگران ما سریعاً ملوان را محروم کردند ولی هنوز اتفاقات دو هفته پیش را ندیدند. 
درودگر با بیان اینکه کمیته انضباطی برابر تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس نرمش نشان می‌دهد، تاکید کرد: بعد از بازی با پرسپولیس چون این باشگاه یا آقای سالارکیا اعتراض کردند کمیته انضباطی به سرعت یک رای از جیبش درآورد. واقعاً دوستان مقابل پرسپولیس و استقلال طور دیگری برخورد می‌کنند و همه چیز به نفع آنهاست. 
وی درباره محکومیت باشگاه ملوان به پرداخت 57 میلیون تومان به مسعود پورمحمد بازیکن سابق این تیم گفت: خیلی جالب است بازیکنی که دو سال پیش با ما قراردادش را فسخ کرده باید 57 میلیون تومان از ملوان بگیرد. یک سوال دارم، فسخ قرارداد یعنی چه؟ یعنی اینکه یک قرارداد چه از نظر مالی و چه از نظر زمانی بین دو طرف فسخ شود پس چطور در این شرایط ما باید 57 میلیون تومان پول بدهیم؟
مدیرعامل ملوان خطاب به رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: آقای حسن‌زاده! مگر ما دستگاه چاپ پول داریم یا شما سر گردنه نشسته‌اید که باید هر چند وقت یکبار به این صورت جریمه شویم؟ مگر شما برای فدراسیون فوتبال منبع درآمد هستید، این چه آرایی است که صادر می‌کنید؟ بازیکنی که در طول 3 سال 2 بازی هم برای ملوان انجام نداده و قراردادش فسخ شده چرا باید 57 میلیون تومان پول بگیرد؟ این موضوع واقعا مسخره است.
درودگر یادآور شد: کمیته انضباطی برابر پرسپولیس و استقلال هیچ قدرتی ندارد و برای این تیم‌ها قانون را عوض می‌کند، حتی در کمیته استیناف که حق اعاده دادرسی در آن وجود ندارد این کار را می‌کنند. فقط این را باید بگویم که شخصیت دوستان مقابل پرسپولیس و استقلال متزلزل است.دانا
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها