چرا درباره ما زود رای صادر می شود؟

پرسپولیس به دنبال محرومیت بازیکن نفت

باشگاه پرسپولیس به عدم پاسخگویی کمیته انضباطی پس از درخواست ارائه‌شده واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۳۱۴۰۵
پرسپولیس به دنبال محرومیت بازیکن نفت

به گزارش جام جم ورزشی ، باشگاه پرسپولیس از اینکه بعد از برنامه 90 و پخش تصاویری از ضربه زدن پیام صادقیان با آرنج به بازیکن حریف بازیکن این باشگاه محروم شد شاکی است.به همین دلیل آنها دنبال جمع کردن مدارک و صحنه های مشابه از رقبای آینده خود هستند تا این گونه القا کنند که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در قبال پرسپولیس خیلی زود تصمیم می گیرد.

حسین قدوسی روابط عمومی باشگاه به فارس گفت: پس از بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم که یک بازیکن نفت باید در بازی با پرسپولیس محروم باشد به همین دلیل اعتراض خود را به کمیته انضباطی اعلام کردیم اما متاسفانه آنها به جای پیگیری گفتند که باید با کمیته داوران در مورد درخواست ما صحبت شود.

وی افزود: ما مانده‌ایم چرا وقتی که بازیکن ما تخلفی را انجام می‌دهد و یک برنامه تلویزیونی آن را به تصویر می‌کشد در عرض 24 الی 30 ساعت برای بازیکن ما حکم صادر می‌کنند اما برای سایر تیم‌ها این ماجرا وجود ندارد.

قدوسی ادامه داد: به نظرم ما چوب پخش مستقیم بازی‌های پرسپولیس را می‌خوریم و به جای اینکه به برخی مسائل و درخواست‌های ما رسیدگی شود متاسفانه برای ما تصمیم‌ها و بررسی‌ها سریعا انجام می‌شود اما برای تیم‌های دیگر و پس از درخواست ما اینطور نیست که این برای ما جای سوال دارد. ما امیدواریم که پرونده بازیکن نفت که به نظر ما کارت زرد دوم را او گرفت اما به اشتباه به کسی دیگر نشان داده شد، بررسی شود تا در حق هیچ تیمی اجحاف نشود. ما دوست داریم مثل پرونده صادقیان به پرونده و درخواست‌های همه باشگاه‌ها یکنواخت رسیدگی شود. امیدواریم کمیته انضباطی که در آن برای این پرونده اقدام کردیم، نظر کارشناسی کمیته داوران را هرچه سریع‌تر دریافت کند تا نظر نهایی را اعلام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها