این روزها باشگاه پرسپولیس از خیلی افراد شاکی است.از کریمی تا کمیته انضباطی و حتی از تنیس.
کد خبر: ۶۳۱۲۸۳
پرسپولیس رویانیان از همه شاکی است

به گزارش جام جم ورزشی ، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر شکایت های بسیار از افراد مختلف است.باشگاه پرسپولیس اخیرا مدعی شده علی کریمی باید برخی از مطالبات باشگاه را برگرداند به همین دلیل از این بازیکن تراکتورسازی شکایت کرده است.

رویانیان از کمیته انضباطی هم به دلیل محرومیت پیام صادقیان شاکی است و طبق معمول سایت این باشگاه نسبت به این محرومیت واکنش نشان داد.بگذریم از داستان های دیگر باشگاه پرسپولیس که همه منتهی به شکایت از افراد مختلف شده باید یک مورد استثنایی دیگر هم اضافه کنیم که در نوع خود جالب است و ربطی به فوتبال ندارد.سایت باشگاه نوشته با دستور رویانیان از قهرمان تنیس ایران هم شکایت می کنیم.

پس از اظهارات اردشیر دادرس، مدیرعامل باشگاه تنیس البرزگاز کیش، قهرمان لیگ برتر در خصوص علت‌های عدم قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر تنیس، پرسپولیسی‌ها شکایت از این باشگاه و اردشیر دادرس را در دستور کار قرار داده‌اند.

البته در این خصوص قرار است محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حرف آخر را بزند و در صورت صلاحدید و تأیید وی، باشگاه پرسپولیس از دادرس و باشگاه البرزگاز کیش شکایت خواهد کرد.

با این اوضاع شکایت های پرسپولیس و محمد رویانیان همچنان ادامه دارد و از یک یا دو مورد تجاوز کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها