حق با شماست

خیابان موش‌ها

گودرزی از تهران: از مسئولان شهرداری می‌خواهیم به وضع جوی‌های میدان امام حسین(ع) و خیابان شهرستانی که پر از موش‌های بزرگ است برسند تا مردم از وجود این جانور موذی در امان باشند.
کد خبر: ۶۳۱۰۱۲

احدی از تهران: چرا باید قانون منع استفاده از تلفن همراه در مدارس مورد بازنگری قرار گیرد؟

یک شهروند از آبادان: بیش از دو هفته است که شبکه‌های اول، دوم و استانی شهر آبادان قطع شده است. چرا؟

مهدی‌آبادی از تهران: چرا شهرداری تهران نرده‌های دور پارک‌شهر را همانند دیگر پارک‌ها برنمی‌دارد تا رفت و آمد مردم راحت‌تر صورت گیرد؟

راستکار از سراب: شبکه 4 سیما در بخش مهربان شهرستان سراب مدت‌هاست دریافت نمی‌شود.

محمدی از ساری: قیمت شیرخشک بعد از چند بار مجددا با‌نایاب شدن آن به 16 هزار تومان رسیده است و اگر همین‌طور پیش برود کودکان خود را باید به شیر خوردن جیره‌بندی عادت دهیم. آیا نباید مسئولان امر فکری برای رفع این مشکل کنند؟

جوابیه: در پی درج پیامی در بیستم آذر با عنوان «عدم دایری تلفن در مرکز پردیس» روابط عمومی و راهبردی شرکت مخابرات استان تهران با ارسال دورنگاری اعلام کرد: با عنایت به گسترش مداوم و احداث مجتمع‌های مسکونی و تجاری جدید، طراحی و اجرای شبکه کابل در دست اقدام است. لازم به ذکر است طرح قسمتی از منطقه آماده، اقدامات اولیه و طراحی صورت گرفته است و در مرحله تامین تجهیزات و تعیین پیمانکار است.

لذا از متقاضی محترم درخواست می‌شود برای بررسی شماره فیش به مرکز مخابرات منطقه مراجعه یا با شماره (190) واحد ارتباطات مردمی تماس حاصل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها