مرد مشهدی به اتهام قاچاق سنگ‌های قیمتی، از سوی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۲۸۹۶۰

به گزارش جام‌جم، سرهنگ حسین بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در این باره گفت: چند روز پیش در پی گزارش مردمی، ماموران مطلع شدند مردی در زمینه قاچاق سنگ‌های قیمتی فعالیت دارد.

وی افزود: با شروع تحقیقات و بررسی موضوع، پرونده‌ای تشکیل و مرد متهم از سوی ماموران پایگاه شمال پلیس آگاهی دستگیر شد. در بازرسی از خانه متهم 70 سنگ قیمتی زمرد و فلورین و یک سنگ بزرگ زمرد سبزرنگ کشف و ضبط شد. رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی، مدعی شد سنگ‌های قیمتی مکشوفه را از رانندگان اتباع افغان خریده و قصد داشته‌آنها را بفروشد.

بیدمشکی خاطرنشان کرد: در ادامه مشخص شد سنگ‌های قیمتی مکشوفه با 820 گرم وزن، همگی قاچاق بوده و ارزش تقریبی آن 500 میلیون تومان است.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، پرونده برای ادامه تحقیقات و مشخص شدن دیگر جرایم وی در اختیار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان خراسان رضوی قرار گرفت.

 

کشف چراغ عتیقه متعلق به دوره ساسانیان

در خبری دیگر، ماموران انتظامی شهرستان نیشابور استان خراسان رضوی یک عدد چراغ عتیقه دوره ساسانیان را از یک سارق کشف کردند.

سرهنگ حسینی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور در این باره گفت: در پی دستگیری یک سارق در بازرسی از منزل متهم، یک عدد چراغ پی‌سوز قدیمی کشف و ضبط شد. وی افزود: با بررسی کارشناسان میراث فرهنگی مشخص شد، این چراغ قدمت تاریخی داشته و متعلق به دوره ساسانیان است.

حسینی یادآور شد: با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها