تلفن‌های هوشمند قسمتی به نام لاک اسکرین یا صفحه قفل دارد که کاربر با فشار کلید مورد نظر روی بدنه دستگاه با آن مواجه می‌شود. این صفحه در سیستم‌های عامل مختلف از جمله اندروید ظاهر یکسانی دارد.
کد خبر: ۶۲۸۶۲۱

 برای رفع این موضوع، استارت‌آپی جدید شش هفته پیش محصولی به نام کاور (Cover) ارائه کرد که صفحه قفل تلفن‌های اندرویدی را به کلی دگرگون می‌کند. اکنون پس از گذشت مدت زمان ذکر شده، کاور خبر از ایجاد صد مورد ارتقا شامل کاهش مصرف باتری در سیستم عامل و تشخیص بهتر شرایط و موقعیت کاربر را می‌دهد. درواقع تشخیص موقعیت کاربر و قرار دادن برنامک‌های پرکاربرد آن لحظه روی صفحه قفل ویژگی اصلی کاور است که آن را مطرح کرده است. این برنامک با زیر نظر قرار دادن عادت‌ها و رفتارهای کاربر در موقعیت‌های مختلف یاد می‌گیرد و متوجه می‌شود برای مثال در خانه فرد بیشتر به چه برنامک‌هایی نیاز دارد و آنها را روی صفحه قفل به نمایش می‌گذارد.

غیر از تغییر صفحه قفل، در هر جایی از سیستم عامل می‌توان با یک حرکت سوآیپ از بالا به پایین برنامک‌های صفحه قفل را در یک ستون نگاه و انتخاب کرد. برای دریافت این برنامک که فعلا به صورت آزمایشی است، می‌توانید به نشانی goo.gl/nD5QhU مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها