سه برادر که جوان بیست ساله‌ای را ربوده و در بیابان نگهداری می‌کردند، تحت تعقیب پلیس شهرستان پردیس استان تهران قرار گرفته و یک نفر از آنها دستگیر شد.
کد خبر: ۶۲۸۴۹۷
نگهداری جوان ربوده شده در بیابان

سرهنگ مهیار رستگاری فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در این باره به جام‌جم گفت: چند روز پیش والدین جوان بیست ساله‌ای با حضور در پلیس آگاهی با ارائه شکایتی عنوان کردند، سه برادر فرزند آنها را ربوده‌اند و به دلیل اختلافی که وجود دارد، ممکن است وی را به قتل برسانند.

وی افزود: در پی این شکایت و شروع تحقیقات، ماموران اطلاع یافتند این جوان پس از اختلاف با سه برادر، از سوی آنها ربوده و در محل نامعلومی نگهداری می‌شود.

وی تصریح کرد: با جمع‌بندی اطلاعات در حالی که ماموران در یک قدمی دستگیری متهمان بودند، آدم‌ربا‌ها جوان گروگان را رها کردند.

با تحقیق از جوان ربوده شده که بشدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته، ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان و دستگیری یکی از برادران آدم‌ربا شدند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی پردیس اختلاف با جوان ربوده شده را انگیزه آدم‌ربایی اعلام کرد.

با اعتراف متهم به آدم‌ربایی، دستور بازداشت دیگر متهمان فراری صادر شد.

دستگیری 3 شرور شمشیرکش

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس همچنین از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش شهر بومهن در طرح امنیت محله‌محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز خبر داد.

سرهنگ رستگاری گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر این که سه نفر از اشرار با تهدید قمه و عربده‌کشی از مردم سلب آسایش کرده‌اند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات، متهمان به نام‌های «فرهاد»، «علی» و «اصغر» دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان، دو قبضه شمشیر و قمه کشف شد.

متهمان با اعتراف به شرارت، اخلال در نظم و امنیت عمومی و سلب آسایش شهروندان با دستور قضایی تحویل پلیس امنیت شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
moahmmad mohseni
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
۰
۰
سلام باعرض سلام وخسته نباشید خدمت كلیه عزیزان لطفا هرچند یك بار از گذشته ایران باستان مقاله نویسی یا داستان درباره قبل از اسلام بنویسید تا بفهمیم گذشتگان ما چگونه میزیستن ازدواج ساده زبستن رفت امد بامردم یاچگونه معاش خود را تا مین میكردن

نیازمندی ها