کد خبر: ۶۲۸۰۳۴
شبکه تهران / شنبه

 

40/6 شهر ورزشی

15/7 سلام تهران

00‌‌/‌‌9 در استان

45/‌‌9 بچه ها بیاین تماشا

این برنامه ویژه کودکان و خردسالان است که عروسکی به تن تن به همراه مجری برنامه مهارت های فردی و اجتماعی ساده را به کودکان آموزش می دهد.

20/10 سیب سبز

00/11 تا نیایش

این برنامه هر روز به صورت زنده تا هنگام اذان ظهر مخاطبین را همراهی میکند و در مورد مسائل دینی به همراه کارشناسان به بحث و گفتگو میپردازد. در هر برنامه کارشناسان مذهبی به موضوعات مرتبط با مسایل دینی، اخلاقی، اجتماعی و ... پرداخته و سوالات بینندگان را در آن طرح شده و پاسخ داده می شود.

00/14 رنگین‌کمان  

50/15 مستند 5

45/16 به خانه برمی‌گردیم (زنده)

یک برنامه ترکیبی زنده و استودیی است که در یک خانه دکورین تلویزیونی با همراهی مجریان و کارشناسان و مهمانان مختلف و استادان و مربیان فرهنگی، اجتماعی، علمی و... ارائه می‌شود.

30‌‌/‌‌18 اخبار تهران

00/20 مثلث

50/20 فیلم سینمایی یه روز به  یادماندنی

سعید تنها پسر خانواده با پولی که از مادرش می گیرد به تهران می آید که فعالیت اقتصادی کند. اما گرفتار شرکت های هرمی می شود و همه پول را از دست می دهد . از یک نفر طلبکار وبه یک شرخر بدهکار می شود. بدهکار به او بجای طلبش یک کامیون هندوانه  می دهد. از طرفی سعید به خانواده اش گفته که در تهران گاراز دارد در حالیکه سرایدار یک گاراژاست  . سحر (نامزدش ) با پدرش به تهران می آیند و او باید چند روز آبروداری کند تا قضیه لونرود . او از دوستش احمد  کمک می خواهد. احمد که خانواده اش تا شب یلدا مسافرت هستند خانه شان را در اختیار آنها می گذارد و سعید عنوان می کند که خانه متعلق به اوست. یک روز در گفتگویی که بین احمد و سعیدپیش می آید پدر نامزد سعید تصورمی کند که سعید در کار خرید و فروش مواد مخدر است و به او مشکوک می شود ولی

05/23 مجموعه داستانی

عملیات ویژه نجات

00‌/‌24 اخبار ایران و جهان

40/00 مستند 5

30/1 من نباید زنده باشم

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها