ریبری بهترین بازیکن شد

افتخاری دیگر به نام بایرن مونیخ

بایرن مونیخ فردا شب در فینال جام باشگاه های جهان مقابل تیم راجا کازابلانکا مراکش قرار می گیرد تا چهارمین جام معتبر خود در سال 2013 را به دست بیاورد.
کد خبر: ۶۲۷۸۲۳
توفان 2013 بایرن فردا شب تمام می شود

سایت جام جم ورزشی- قدرتمند ترین تیم کنونی فوتبال دنیا فصل گذشته قهرمانی سه گانه جام حذفی، بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و فردا شب برای کسب چهارمین جام به مصاف تیم راجا کازابلانکای مراکش که میزبان رقابت هاست می رود.

ابتدا تیم های گوانگژو چین و اتلتیکو مینیرو برزیل با یکدیگر روبه رو می‌شوند. در این دیدار که بر سر کسب مقام سوم جام است، گوانگژو که هدایتش برعهده مارچلو لیپی، مربی معروف ایتالیاست با حریفی از برزیل رقابت دارد که رونالدینیو، مرد سال اسبق جهان عضو آن است.

در دیدار نهایی این بازی ها  بایرن مونیخ آلمان با راجا کازابلانکا، میزبان مسابقات دیدار خواهد کرد. باوارایی ها که قهرمانی دور رفت فصل جاری بوندس لیگا را کسب کرده اند، خواهان غلبه بر تیم مراکشی و کسب جامی دیگر هستند.  اگر بایرن در بازی فردا شب موفق به پیروزی و کسب جام شود رکوردی بی سابقه از لحاظ کسب جام در یک سال از خود بر جای می گذارد.

ریبری: بایرن 2013 را با شکوه تمام به پایان می رساند

فرانک ریبری ملی پوش فرانسوی تیم بایرن مونیخ درباره فینال جام باشگاه های جهان گفت: ما پیش از این سه جام را به دست آورده ایم و حالا به دنبال چهارمین جام هستیم. همانطور که قبلا گفته ام سال 2013 فقط برای بایرن مونیخ آغاز شد و برای بایرن هم به پایان می رسد.

وی افزود: بایرن در این سال یک افسانه بود و این افسانه برای همیشه ماندگار می شود. البته این غیر عملی نیست که ما یک بار دیگر در یک فصل بتوانیم صاحب جام های متعددی شویم، در آینده هم می توانیم چنین موفقیتی را به دست بیاوریم.

ریبری درباره احتمال انتخاب شدنش به عنوان مرد سال فوتبال دنیا گفت: این موضوع دیگر برایم اهمیتی ندارد. تمدید مهلت رای گیری شرم آور بود. اکنون فقط به موفقیت بایرن مونیخ در جام باشگاه های جهان فکر می کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها