چراغ قرمز پایان راه پسر مواد فروش بود

جاسازی شیشه در یقه لباس!

ماموران انتظامی شهرستان بهارستان در غرب استان تهران در دو عملیات جداگانه چهار عضو یک باند تهیه و تولید ماده مخدر شیشه و شش اوباش سابقه‌دار را دستگیر کردند.
کد خبر: ۶۲۷۲۸۹
کشف 6 کیلو شیشه از قاچاقچیان خانوادگی

به گزارش جام‌جم، سرهنگ داوود عبدالمالکی، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در این باره گفت: چند روز پیش در پی گزارش مردمی مبنی بر این که چهار مرد با اجاره خانه‌ای در شهرک گلستان در زمینه تهیه و فروش ماده‌ مخدر شیشه فعالیت دارند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل پرونده، ماموران به محل اعزام و در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند ساکنان این خانه با فروش مواد مخدر، آسایش را از آنها سلب کرده‌اند.

سرهنگ عبدالمالکی یادآور شد: ماموران با هماهنگی قضایی وارد این خانه شدند و چهار مرد را دستگیر و شش کیلو ماده مخدر شیشه را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان خاطر نشان کرد: با انتقال متهمان به مرکز پلیس، معلوم شد همگی سابقه‌دار بوده و سه نفر از آنها با هم فامیل هستند و یکی از این افرادشش فقره سابقه کیفری در زمینه تهیه و فروش ماده‌مخدرداشته و 20 روز پیش از زندان آزاد شده است.

وی افزود: در مرحله بعدی مشخص شد، متهمان پیش از این در تهران در زمینه تهیه و فروش ماده مخدر شیشه فعالیت داشته‌اند، اما وقتی مخفیگاهشان لو رفته، برای ادامه فعالیت به شهرستان بهارستان آمده‌اند. با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

سرهنگ عبدالمالکی همچنین با اشاره به دستگیری شش‌نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در یکی از محله‌های جنوبی شهرستان بهارستان گفت: چند روز پیش ماموران از طریق تماس مردمی اطلاع یافتند تعدادی از افراد سابقه‌دار و اراذل و اوباش خانه‌ای را در یکی از محله‌های جنوبی شهر اجاره کرده و در زمینه دزدی، زورگیری و شرارت فعالیت می‌کنند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل اعزام شده و پس از ورود به این خانه، شش نفر از اعضای باند را که با هم نسبت فامیلی دارند ، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، شش کیلو ماده مخدر شیشه کشف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها