رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر:

تهران از وجود معتادان پاک می شود

قاچاقچی حرفه ای پایتخت دستگیر شد

قاچاق شیشه تحت پوشش پیک موتوری

قاچاقچی حرفه ای پایتخت که تحت پوشش پیک موتوری اقدام به انتقال مواد مخدر از طریق شرکت های تعاونی مسافربری پایانه غرب به شهر های شمالی کشور می کرد، از سوی پلیس تهران بزرگ دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۴۱۳۳
قاچاق شیشه تحت پوشش پیک موتوری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در پی دریافت گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه فرد و یا افرادی ضمن تحوبل بسته های مشکوک کارتن به انبار شرکت های تعاونی مسافربری تحت پوشش پیک موتوری اقدام به قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی می کنند، پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 209 پایانه غرب قرار گرفت.

سرگرد محمود مالمیر رییس کلانتری 209 پایانه غرب با اعلام این خبر، افزود: به دنبال این موضوع آموزش های لازم در خصوص ارسال و دریافت مواد مخدر و مشروبات الکلی در قالب بسته بندی های کارتنی به مسئولان انبار و شرکت های مسافربری ارایه و تحقیقات پلیسی از سر گرفته شد.

وی گفت: تحقیقات ادامه یافت تا اینکه در ساعت 18 و 30 دقیقه، دوازدهم مرداد ماه بر حسب اعلام کارکنان یکی از شرکت های مسافربری مبنی بر کشف یک بسته مشکوک به مواد مخدر، ماموران این کلانتری بلافاصله در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

رییس کلانتری 209 پایانه غرب افزود: این بررسی های پلیسی حکایت از آن داشت که فردی به هویت «ارسلان» با مراجعه به انبار تعاونی، یک بسته را جهت ارسال به شهرستان رشت تحویل داده که روی بسته شماره موبایل فرد گیرنده و فرستنده درج شده است.از آنجایی که بسته مشکوک به نظر می رسید ماموران اقدام به بازگشایی آن کرده و موفق شدند یک عدد ظرف پلاستیکی حاوی مقدار 200 گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف کنند.

سرگرد مالمیر گفت: ماموران با تحقیقات پلیسی و با شگردی خاص موفق شدند فرستنده بسته را به ترمینال کشانده و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

وی افزود: در کلانتری مشخص شد که «ارسلان» (فرستنده بسته مشکوک) تحت پوشش پیک موتوری مواد مخدر را از این طریق به استان های شمالی کشور منتقل می کرده و در آنجا به فروش می رسانده است.

در این رابطه پرونده ای تشکیل و متهم جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم به اداره مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها