برنامه گذر هفتم رادیو ایران فردا میزبان کامبیز درم‌بخش است و با او درباره نمایشگاه کاریکاتورش صحبت می‌کند.
کد خبر: ۶۲۵۱۵۳

زینب برومند، تهیه‌کننده برنامه «گذر هفتم» در این باره به جام‌جم گفت: در این بخش از برنامه، پژمان عبادی با کامبیز درمبخش به دلیل نمایشگاه کاریکاتورش گفت‌وگو می‌کند.

وی ادامه داد: علی اصغر نادر پور هم با مریم کاظمی، بازیگر نمایش غول بزرگ مهربان صحبت می‌کند. این نمایش زنده و عروسکی در قالب فانتزی توسط گروه تئاتر مستقل برای اجرا آماده شده است.

نمایش غول بزرگ مهربان از سوی دیوید وود و براساس اثر روالد دال نوشته شده و سیدحسین فدایی‌حسین آن را به فارسی ترجمه کرده است.

حسین محب اهری، مریم کاظمی، جواد اعرابی، میترا کریم‌خانی، پریسا فلاح‌زاده، عماد سالکی، نازنین صفا، بهروز مهرعلیان، حمید فتوحی، حسین صفا، مهدی رحیمی و حسام کلانتری از بازیگران این نمایش هستند. فاطمه مینا خانی و سیاوش صفاریان‌پور گوینده برنامه گذر هفتم هستند که روز جمعه ساعت 15 پخش می‌شود.

پدر کلارینت نوازی ایران در رادیو

عباس تهرانی تاش، پدر کلارینت نوازی ایران فردا مهمان برنامه تمام قد رادیو تهران است.

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، برنامه تمام قد با دعوت از برترین هنرمندان، پیشکسوتان و چهره‌های برجسته و ماندگار در عرصه‌های هنری، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و... جمعه‌ها از ساعت 22 و 30 دقیقه پخش می‌شود. سیامک بنایی، کارشناس ــ مجری و نوشین رهگذر، سردبیر و تهیه کننده برنامه تمام قد است.

پخش قرمز از رادیو نمایش

فیلم سینمایی «قرمز» ساخته فریدون جیرانی فردا ساعت 19 در قالب برنامه رادیو فیلم از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنر‌های نمایشی رادیو، داستان این فیلم درباره زنی بیوه به نام هستی است که از همسر درگذشته خود دختری به نام طلا دارد و با جوان پولداری به نام ناصر ملک ازدواج کرده‌است. همسر جدید او دچار بیماری سوءظن است و مدام او را کتک می‌زند و.... محمدرضا فروتن، هدیه تهرانی، کمند امیرسلیمانی و توران مهرزاد بازیگران این فیلم هستند.

فرشاد آذرنیا، تهیه‌کنندگی و سردبیری و آرمان غفاریان، گویندگی برنامه رادیو فیلم را به عهده دارد.

ققنوس در رادیو فرهنگ

آثار و اشعار ابوالفضل فاضل‌نظری فردا در برنامه ققنوس به دوستداران شعر و ادب معرفی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو فرهنگ، ققنوس، برنامه‌ای از گروه فرهنگ و ادب است که روزهای جمعه به سردبیری و تهیه‌کنندگی مرتضی صداقت‌گو ساعت 15 و 30 دقیقه پخش می‌شود. امیرمرزبان، کارشناس این برنامه است. ابوالفضل فاضل نظری، شاعر سه گانه پر فروش آن‌ها، گریه‌های امپراطور، اقلیت و کتاب ضد، در مقطع دکتری مدیریت صنعتی تحصیل کرده است و پیشینه هشت سال ریاست حوزه هنری استان تهران را در پرونده کاری خود دارد.

همچنین برنامه «نگاشته‌ها و انگاره‌ها» با اجرای داوود نماینده، امروز به چگونگی ورود اولین خودرو به ایران می‌پردازد. به گزارش جام‌جم، برنامه نگاشته‌ها و انگاره‌ها به سردبیری و تهیه‌کنندگی شایسته جعفریان هر هفته دوشنبه و پنجشنبه‌ها ساعت 11 و 30 دقیقه به مدت نیم ساعت از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

در برنامه این هفته عبدالرضا مجدی، کارشناس و پژوهشگر تاریخ درباره چگونگی و نحوه ورود و همچنین زمان ورود اولین خودرو به ایران را برای علاقه‌مندان به تاریخ شرح می‌دهد.

توقف ممنوع در رادیو فصلی

برنامه «مهمانی پرتقالی» فردا ساعت 13 و 30 دقیقه با موضوع توقف ممنوع از رادیو فصلی پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو فصلی، این برنامه با طرح پرسش‌هایی مانند کجاها در زندگی توقف کرده‌اید؟ و دلیل توقف شما چه بوده است؟ این موضوع را بررسی می‌کند. این برنامه به تهیه‌کنندگی ناهید گودرزی و گویندگی محمد قریب‌پناه تولید می‌‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها