روی خط جام​جم ورزشی

برزیلی‌ها قول دادند

یک روز پس از درگیری خونین در یکی از دیدارهای لیگ برزیل که به کشته شدن یک نفر و بستری شدن چهار تماشاگر در بیمارستان منجر شد، مسئولان برگزاری رقابت‌های جام جهانی در بیانیه‌ای اطمینان دادند این مشکل در جام جهانی تکرار نمی‌شود. آندری آگوستو پاسوس؛ از مسئولان برگزاری رقابت‌های جام جهانی برزیل گفت: ما اطمینان می‌دهیم امنیت تماشاگران حاضر در رقابت‌های جام جهانی برزیل تضمین شده است. با وجود قولی که پاسوس به تماشاگران فوتبال می‌دهد افزایش خشونت در فوتبال برزیل موضوعی غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۶۲۴۷۱۹

رونالدو، بیل را ستود

کریستیانو رونالدو و گرث بیل، ستاره‌های پرتغالی و ولزی رئال مادرید در هفته‌های اخیر تا توانسته‌اند از یکدیگر تعریف و تمجید کرده‌اند. این بار نوبت رونالدو بود تا در مصاحبه‌ای از بیل تعریف کند. رونالدو در مصاحبه اخیرش، بیل را بازیکنی شگفت‌آور توصیف کرده است. وی گفت: گرث شگفت‌آور بازی می‌کند. او مصدوم بود و مشکلات دیگری را هم تحمل می‌کرد و علاوه بر آن تمرینات پیش از فصل کاملی نداشت، اما با وجود همه این مشکلات و فشارهایی که تحمل کرد، بسیار عالی بازی می‌کند. رونالدو افزود: او راه درست را می‌رود و به ما کمک زیادی می‌کند.

آلونسو تمدید می‌کند

ژابی آلونسو، هافبک ملی‌پوش تیم رئال مادرید اسپانیا قرارداد خود را با این تیم به مدت دو سال دیگر تمدید می‌کند. آلونسو اصرار زیادی برای جدایی از این باشگاه داشت و حتی لیگ حرفه‌ای آمریکا و تیم‌هایی انگلیسی نظیر منچستریونایتد مقصد بعدی او معرفی شده بودند. این هافبک سی و دو ساله سالانه 5‌/‌4 میلیون یورو در رئال مادرید درآمد دارد.

اسنایدر در منچستریونایتد

هافبک تهاجمی تیم ملی فوتبال هلند و باشگاه گالاتاسرای ترکیه بار دیگر با پیشنهاد منچستریونایتد روبه‌رو شد، البته منچستری‌ها این بار رقم پیشنهادی خود را بالاتر برده‌اند. باشگاه گالاتاسرای ترکیه اعلام کرده بود برنامه‌ای برای فروش وسلی اسنایدر ملی‌پوش هلندی خود ندارد، اما افزایش رقم پیشنهادی از سوی منچستری‌ها ممکن است نظر آنها را تغییر دهد. باشگاه انگلیسی خواهان عملی شدن این انتقال در دی ماه است. من یونایتد برای خرید وسلی اسنایدر 13 میلیون پوند هزینه می‌کند.

آغاز جام باشگاه‌های فوتبال جهان

رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های جهان از امروز در کشور مراکش و با دیدار دو تیم راجا کازابلانکا از کشور میزبان و اوکلندسیتی نیوزیلند آغاز می‌شود. گوانگژو چین فاتح لیگ قهرمانان آسیا، الاهلی‌ مصر قهرمان آفریقا، مونتری کانادا قهرمان آمریکای‌ شمالی، آتلتیکومینیرو برزیل قهرمان آمریکای‌جنوبی و بایرن‌مونیخ آلمان قهرمان اروپا دیگر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها