در نشستی که در محل دبیرخانه بخش مجموعه‌های تلویزیونی جشنواره در شبکه سه سیما با حضور امیر محمدی؛ دبیر اجرایی جشنواره و مجید زین العابدین؛ دبیر بخش مجموعه‌های تلویزیونی برگزار شد اعضای هیئت داوران این بخش معرفی شدند.
کد خبر: ۶۲۲۸۴۴
حسن میرباقری داور بخش سریال جشنواره جام جم شد

بر اساس این خبر انسیه شاه حسینی، حسن میرباقری، سیدضیاالدین دری، حسن اسلامی مهر، سیدعباس فاطمی، مجید انتظامی و محمود پاک نیت هیات داوری بخش مجموعه‌های تلویزیونی سومین جشنواره جام جم را تشکیل می‌دهند.

بحث و بررسی درباره ملاک ها و معیارهای داوری و نیز روند اجرایی کار داوری آثار این بخش جشنواره از جمله موضوعات جلسه داوران بود.از میان آثار واجد شرایط حضور در بخش مجموعه‌های تلویزیونی جشنواره تعداد 30 اثر برای حضور در مرحله داوری انتخاب شده است.

بخش مجموعه‌های تلویزیونی جشنواره با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود و تمام سریال‌هایی که با این دو موضوع در بازه زمانی اول فروردین 1383 تا 31 شهریور 1392 تولید و پخش شده باشند مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت.

سومین جشنواره تلویزیونی جام جم در 6 بخش فیلم های تلویزیونی، مستند، برنامه های ترکیبی گفت و گو محور، پویانمایی، مجموعه‌های تلویزیونی و بین الملل برگزار می‌شود.

فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن صدیقی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
۰
۰
محل برگزاری سومین جشنواره جام جم كجاست چه افرادی می توانند حضور پیدا كنند
پاسخ: http://sima.jamejamonline.ir/news/news.php?n=1258233794044162695
به این خبر مراجعه كنید. برنامه سازان تلویزیون می توانند شركت كنند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها