احمدی نژاد مناظره باچه کسانی را نپذیرفت؟

خرداد ماه سال 88 و پس از آنکه احمدی نژاد در مناظره با میرحسین موسوی، بخشی از سخنان خود را به نقش هاشمی در انتخابات اختصاص داد و وی را رقیب اصلی خود و صحنه گردان انتخابات عنوان کرد؛ هاشمی رفسنجانی او را به مناظره با خود دعوت کرد، مناظره‌ای که هرگز برگزار نشد.
کد خبر: ۶۲۲۱۳۳
احمدی نژاد مناظره باچه کسانی را نپذیرفت؟

همواره بسیاری از افرادی که دارای تریبون رسمی هستند؛ دیگران را به کم کاری و ضعف مدیریتی متهم میکنند و آنهایی که تریبون خاصی در اختیار ندارند؛ تلاش می کنند تا با دعوت رقیب به مناظره از این امکان استفاده کرده و موضع خود را به گوش مردم رسانده و خود را محک بزنند.

در این میان برخی نیز صرفا برای آنکه خود را مطرح کنند چنین درخواست هایی را برای یک مسئول ارسال کرده و علاقه دارند سریعا آن را رسانه ای کنند.
 
صبح امروز محمود احمدی نژاد در واکنش به گزارش 100 روزه دولت یازدهم، روحانی را دعوت به مناظره کرد. احمدی نژاد در نامه خود به روحانی آورده است: «با آنکه اینجانب حتی پس از شنیدن گزارش چند روز گذشته شما که بر "پایه" انتساب عناوین غیرمنصفانه و بی‌پایه به دولت‌های نهم و دهم شکل گرفته بود-به اقتضای مصالح کشور بنا بر سکوت داشته و دارم، لکن به احترام تقاضاهای بیشمار گروه‌های مختلف مردم و از جمله صاحبنظران سیاسی و اقتصادی، لازم دیدم که از جنابعالی دعوت نمایم تا در فضایی کاملا دوستانه و صمیمانه، در مناظره‌ای صریح، اصولی و روشنگر در منظر افکار عمومی ابهامات را رفع و حقایق ناب را آنطور که هست مورد تصدیق و تأکید قرار دهیم تا از فرصت برداشتن گام‌های بلند و استوار در مسیر رو به جلوی کشور دریغ نشود.»
 
 اما نکته جالب توجه اینکه ایامی که تریبون در اختیار احمدی نژاد بود، بسیاری از گروهها و چهره ها تلاش در رسانه ها احمدی نژاد را دعوت به مناظره می کردند؛ اما هیچ کدام با پاسخ مثبت رئیس جمهور وقت مواجه نشد:
 
نماینده اصلاح طلبان و درخواست مناظره با احمدی نژاد

فروردین ماه سال 87 حسین مرعشی رئیس، سخنگو و معاون کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان تهران در یک نشست مطبوعاتی، هدف اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات مجلس هشتم را تشریح کرد.
 
حسین مرعشی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی از سوی دولت و نیز برخی اخبار مبنی بر کاهش تورم گفت؛ اینکه چه اتفاقی افتاد که تورم از 11 درصد به رقم فعلی رسیده بهتر است مسوولیت اشتباهات پذیرفته شود. مرعشی در پایان گفت؛ من شخصاً آماده مناظره با آقای احمدی نژاد در تلویزیون درباره مسائل اقتصادی هستم.
 
مرعشی در آن زمان هیچ سمت رسمی نداشت و پیش از آن عضویت در حزب کارگزارن، ریاست سازمان میراث فرهنگی و استانداری کرمان را در کارنامه داشت
 
وقتی چند زندانی سیاسی احمدی نژاد را دعوت به مناظره کردند!

ایامی که محمود احمدی نژاد در رابطه با مسائل جهانی اوباما را دعوت به مناظره در مقر سازمان ملل کرد؛ چند زندانی سیاسی خود را وکیل مدافع اوباما یافتند و از احمدی نژاد برای مناظره دعوت به عمل آوردند.
 
احمدی نژاد در همایش ایرانیان خارج از کشور اعلام کرد: طی چند سال گذشته، هر سال اعلام می کردیم حاضریم هنگامی که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک می آییم، با جورج بوش در برابر رسانه ها گفت و گو کنیم. بعد گفتند که بوش از گفت و گو واهمه دارد؛ ما هم گفتیم اشکال ندارد برای گفت و گو مشاورانش را هم بیاورد. وی با دعوت از آقای اوباما برای شرکت در گفت و گوی زنده تلویزیونی گفت: در این گفت و گو آماده ایم تا راه حل مسائل جهان را روی میز بگذاریم تا ببینیم روش چه کسی بهتر است.

در واکنش به این سخنان رئیس جمهور وقت؛ عیسی سحر خیز، رفیعی، مهدی محمودیان، مسعود باستانی و طبرزدی از زندان رجایی شهر احمدی نژاد را دعوت به مناظره کردند.
 
حال باید منتظر ماند و دید آیا روحانی در صورت علاقه به برگزاری مناظره؛ خود این دعوت را اجابت خواهد کرد و یا اینکه یکی از معاونین و وزرا را برای این مناظره انتخاب خواهد کرد!
 
مجید انصاری و آمادگی کامل مناظره با احمدی نژاد
در کوران انتخابات سال 88 و پیش از مناظرات میان کاندیداهای ریاست جمهوری، مجید انصاری (معاون پارلمانی دولت روحانی) احمدی نژاد را دعوت به مناظره کرد.
 
انصاری که در آن زمان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و پیش از آن معاونت دولت خاتمی را بر عهده داشت با دعوت از احمدی نژاد جهت مناظره گفت: «اصل 44 قانون اساسی را یکی از سد های مانع دولت های آقای هاشمی و خاتمی در عرصه سیاست های اقتصادی بود. مدیریت شایسته آقای خاتمی با کمک مقام معظم رهبری برای همیشه و به طور زیربنایی این مشکل را حل کرد و قرار شد سیاست های اصل 44 نوشته شود. دولت آقای احمدی نژاد در آغاز راه مانعی که در دولت های گذشته همانند کوه از رشد و پیشرفت جلوگیری کرده بود برداشته شدو زمانی که شروع به کار کردند سیاست های اصل 44 در اختیارشان بود.»
 
هاشمی رفسنجانی احمدی نژاد را دعوت به مناظره کرد
خرداد ماه سال 88 و پس از آنکه احمدی نژاد در مناظره با میرحسین موسوی، بخشی از سخنان خود را به نقش هاشمی در انتخابات اختصاص داد و وی را رقیب اصلی خود و صحنه گردان انتخابات عنوان کرد؛ هاشمی احمدی نژاد را به مناظره با خود دعوت کرد.
 
هاشمی در نامه ای به عزت الله ضرغامی با درخواست امکان حضور خود در صداوسیما و مناظره با احمدی نژاد گفت: «در پی مناظره شب گذشته مورخ 13/3/888 در شبکه سه سیما، میان جناب آقای محمود احمدی نژاد و جناب آقای میرحسین موسوی و نسبت دادن دروغ ها و تهمت های مکرر به شخص آیت الله هاشمی رفسنجانی و فرزندان ایشان و ایجاد شبهه در فضای انتخاباتی توسط آقای احمدی نژاد که فرصت دفاع و پاسخگویی نیز وجود نداشت، خواهشمند است دستور فرمایید قبل از اتمام مهلت، در اسرع وقت فرصتی مناسب در همان شبکه، جهت پاسخگویی و شفاف سازی در خصوص موارد کذب ادعا شده فراهم گردد.»
 
هرچند که در ایام تبلیغات ریاست جمهوری سال 88 بسیاری این مناظره را ناممکن و در راستای ایجاد تنش در جامعه تلقی میکردند؛ سرانجام در آن ایام این مناظره برگزار نشد و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس وقت مجلس خبرگان نتوانست با احمدی نژاد مناظره کند.(نیمروز)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳۶
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
هاشمی احمدی نژاد را دعوت به مناظره نكرد . بلكه خواستارپاسخگویی یكطرفه شد .
كوشا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
درود بر آقای دكتر محمد احمدی نژاد
متاسفم برای كسانی كه قصد محكوم كردن ایشان را دارند. دكتر محمود احمدی نژاد ، با جان و دل برای این مملكت زحمت كشید . ولی كسانی كه موقعیت مالی و اقتصادی و قدرتی شان در خطر بود ، نمی توانستند بپذیرند. و هم اكنون در پی تخریب ایشان هستند. نه برای احیای حق مردم یا كشور ، بلكه برای كوبیدن ایشان و بالا بردن جایگاه خود.
محمدامین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
خداكنه بین این ٢تا شخصیت مناظره بشه، و ببینیم چه كسی راست می گه
شهروند بدنبال ارامش
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
مناظره با شخصی كه هشت سال آمار اشتباه ارایه میداد به جز به هم ریختن آرامش كشور و دوباره منتشر كردن آمارهای عجیب و غریب دیگر سودی ندارد
ساكت
Germany
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
بزرگترین اشتباه دكتر؛بر هم زدن آرامش جامعه با بگم بگم هایش بود.اما كسی در مورد خودش و كابینه پاكش حق اظهار نظر نداشت.مگر خودش نگفته بود كه كابینه من خط قرمز من است؟ از یك سو دم از بیت المال و امام زمان می زد از سوی دیگر همراه همه ی فامیل و همسایه ها و بچه محل ها دسته جمعی می رفت آمریكا؟ مگر خودش هاله نور را در اطراف خودش حس نمی كردو آن را به مراجع تقلید كشیده بود؟ مگر او نبود كه گفت تحریم ها كاغذ پاره ای بیش نیست ولی اوضاع اقتصادی كنونی كشور كه خودمان می دانیم چگونه است و بار سنگین آن بر روی دوش مردم است و باید تحمل كنندنتیجه همین كاغذ پاره است؟ مگر او نبود كه بزرگترین اختلاس ، تورم، ركود و .... در زمان ریاست جمهوری اش در تاریخ چند هزار ساله كشور رخ داد؟؟؟؟؟
امیر علی اذرنیا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
با سلام.
اقا كوشا نفست از جای گرم بلند میشه.
اینكه گفتن دولت احمدی نژاد پاك ترین دولت بوده همش بیهوده هست.
من خودم هر دو دوره به احمدی نژاد رای دادم.ولی پشیمون شدم
احمدی نژاد خودش خوب بود ولی حیف كه دچار رفیق بد شد{مشایی و ...}
بذار ببینم حسن اقا چكار میكنه...
خداوند خودش عاقبت مردم را به خیر كند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
متاسفم از این كه بعد از ٨سال هنوز نمیدونید كی راست میگه ؟!
به قول شیخ اجل مشك آن است كه خود ببوید نه آنكه عطار بگوید
٨ سال تموم گفتند همه چی آرومه ، گرونی كجا بود ، مردم راضیند ، بیایید محل ما خرید كنید و امثالهم اما روز به روز مردم در باتلاق گرفتاری ها بیشتر فرو رفتند و حالا طرف خیلی خوش عملكرد بوده میخواد به مناظره هم بشینه
واقعاً عجیباً غریبا .........
مهدان
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
این مناظره شخصی نیست بلكه مربوط به امارهای كلی اقتصادی كشور است كه بین دو رییس جمهور انجام می شود تابرای مردم قضیه روشن شود والا هیچ كس انتظار ندارد كه اقای روحانی با سه تا زندانی یا یك نفر كه در حزب مقابل ایشان است یا وقتی قضیه شخصی است(اگر روحانی از شخص احمدی نژاد بد می گفت نه از دولت ایشان )مناظره كند.ایشان یكبار گفت ذخایر خالیه بعد كه بانك مركزی گفت ذخایر 100 میلیارده ..بعد گفت منظور من صندوق ها بوده. حالا هم كه اینطور میگه اگه راست میگه باید پاش وایسه در غیراینصورت منم بودم مناظره نمیكردم.این مناظره بین آمار دو دولت هست و هیچ مسئله شخصی نیست.
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
با دیدن نتیجه زحمات و مدیریت آقای احمدی نژاد كه كشور و مردم را به مشكلات كشانده است، تعریف از زحمات ایشان جای بسی تامل دارد.
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
سلام
اونی كه درود میفرستی به اقای احمدی نژاد انگار خیلی چیزا رو ندیدی.وضعیت الان مملكت از بیكاری تا فقر ....آره درود بفرست انگار امثال شما بودند كه با رفتن ایشان متضرر شدند.درود رو به اون كسی بفرست كه آرامشو بعد از 8 سال دوباره به این مملكت هدیه كرد به اونی كه صادق و بولوف نمیزنه.خداییش وقتی اقای احمدی نژاد تو برنامه های تلوزیونی با یك لطافت و خندهای ملیح از نبود مشكل در احوال اقتصادی مردم میگفت آتیش میگرفتم.انگار نه انگار كه همون مجری تلوزیون هم جز همین مردم
افشین
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
مطمئن باشید فقط برای منافع خودشان این حرفها رو میزنند و گرنه به فكرمردم نیستند مردم كم ساده باشید تاكی دنبال این حرفاهستید
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
ماشاءالله اقای كوشا شماهم بامحمود جانتان به مناظره بیایید...مسئله رااینقدر بزرگش نكنید هرطوری خود محمود عملكرده همانطور با ایشان عمل شود.و ضمنا آقا محمود اول بروند دادگاه بعد مناظره
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
كوشا خان ایشان تكلیف 3 هزار میلیارد را مشخص كنند تا امثال شماها متوجه شوند وضع مالی كی خوب شد وكی بد!!!!!!!!!!
اشنا ولی غریب
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
باسلام. اقایان سعید كوشا محمد امین .مناظره از همان صدر اسلام با كفار آغاز شده ولی هیچگاه در مناظره راهی برای رسیدن به سر بلندی و افتخار كشف نشده است .بگذاریم آنها كه گوشی برای شنیدن سخنان و توهینهای خود میخواهند این بار موفق نشوند و بیاییم به جای گفتگودر مورد تاریخ و برنامه برای آینده .برای امروزمان فكری بكر و عملی لایق تدبیر كنیم .
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
انچه كه عیان است چه حاجت به بیان است دیگه اقای احمدی نژاد جایی واسه مذاكره نگذاشته از چی میخواد دفاع كنه تمام آثار سوء داره به وضوح دیده میشه .دیگه چی میخوایی از جون ملت . برای اینكه خودشو در این عرصه حفظ كن و نگذاره فراموش بشه هرچند وقت یكبار به بهانه ای مختلف تولد و مراسم ترحیم مادر فلانی و پدر فلانی الانم كه مصاحبه درخواست كرده
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
با سلام
افرادی با تاریخ ایران آشنا هستند و می دانند برای اینكه ماندگار شوند از خود و افكارشان بت بسازند تا خود را در ایران ماندگار كنند . چه زیانهای كه از این مسئله مردم ما دیدند . مثل اینكه حالا می خواهد چنین اتفاقی بیفتد . مثل اینكه بوی فتنه دیگر می آید. از روسای جمهور كشورهای دیگر (امریكا) بیاموزیم كه وقتی دوران ریاست جمهوریشان تمام می شود كنار می كشند .
یه ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
آقای احمدی نژاد برای خراب كردن اوضاع مملكت سخت و شبانه روزی تلاش كرد نه برای بهبود اوضاع . اگه بهبود اوضاع بود كه الان وضعیت اقتصادی ما این نبود. اگه بهبود اوضاع بود كه مملكت این همه مشكل نداشت. چطور شد هشت سال مشكل دارو و بیمه كردن دارو ها رو داشتیم اما بعد از گذشت صد روز این مشكل بخش بزرگش حل شده؟سو مدیریت داشتیم ، مشكل از شخص رئیس جمهور بود . چقدر كش و قوس داد این بحث هسته ای رو . نیازی بود؟ نه.
خدا كنه مناظره شكل نگیره . وگرنه بازم حرفایی زده میشه كه نباید زده بشه....مملكت به سمت بیراهه داره میره ، همه باید همت كنیم و ایران رو كه هشت سال عقب افتاده و هشت سال هم جنگ عقبش انداخته (16سال) رو جبران كنیم.
علی
Netherlands
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
خدا سایش رو از سر دوست دارانش كم نكن(البته فكر نمی كنم 50 نفر بیشتر باشن)
عزراییل
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
شما نان خور دولت امید هستید واز خدا نمی هراسید و امید دارم به راحتی پا روی حقایق نگذازید.
محمدرضا ن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
باسلام فعلا كشور احتیاج به آرامش دارد /لطفا تشنج به جامعه وارد نكنید/همه باید خویشتن دارباشند.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
آقای محمد امین: هیچ كدام .متاسفانه گفتن حقیقت خیلی سخته
من
France
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
بزارید مملكت ارامش داشته باشه. ...احمدی نژاد تو این 8 سال خودشو نشون داد و فكر نمی كنم حرفی مونده باشه.این مناظره فقط باعث این میشه كه هر دو طرف اسرار همدیگرو رو روی آب بریزند .
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
اینها كه قصد مناظره از آقای احمدی نژاد داشتند در شان ایشان بودند یا نه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
سلام جناب اقای احمدی نژاد لطفاجومملكت رامتشنج نفرماییدمردم به ارامش احتیاج دارندنه مناظره.....
lxivi
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
آقای محمد حسین یا شما معنی پاكدستی را نمی دانید یا در این 8 سال در ایران نبودید !

داود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
احتیاج به مناظره نیست مردم با شعورشان آن8سال رابااین100روز مقایسه كردند
فریاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
متاسم برای كسی مثل احمدی نژاد و طرفداران منتسب بهش كه نمیتونن تشخیص بدن كه الان وضع مردم بهتر شده یا اون دوره... بله دیگه پست و مقام هاتونو دارین از دست میدین
فریاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
میدونم حقیقت و نمیتونی بذاری رو سایت.... نیاز به بررسی نیست؟حقوقت قطع نشه...
درودو سلام بر او باد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
مردعمل و تغییر و تحول مرد روزهای سخت و دل و جیگر دار؛ مردی كه به هیچ ابرقدرتی باج نداد فقط و فقط محمود احمدی نژاد
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
حضور آن آقای شكلات خور طرفدارآقای احمدی نژاد كه دیگران را متهم می كنند عرض كنم كه این دكتر شما مگر چیزی هم برای مملكت باقی گذاشته كه دولت جدید بخواهد آن را برای امثال شما تقسیم كند وضع كشور را در خارج كه دارید می بینید وضع داخلی هم كه نیاز به گفتن ندارد. این همه مصیبت هم برای مملكت درست كرد و رفت دیگر بس است.. البته بنده طرفدار رییس جمهور فعلی هم نیستم ولی ایشان را از آقای احمدی نژاد توانمندتر و آگاهتر به مسایل روز میدانم
درود بر او باد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
خوشم میاد؛ هیچ ریس جمهوری توی دنیا سراغ ندارین كه از خواب و خوراكش بزن برای خدمت به مردمش نمونه اش سفرهای استانی بعد نامردا در روزهای آخر ریاست جمهوری ایشان؛ فضا رو به نفع خودشون تغییر دادند اقتصاد مملكت رو بهم زدند كه ایشان رو خراب كنند خداوند سزای آنها رو بدهد.
فاطمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
ایشان بسیار علاقه به امارهای ساختگی دارند و همه این رو هم می دانند كه بیشتر مشكلات الان ناشی از تصمیم گیریهای عجیب وغریب اقای احمدی نژاد در دوران خودشان بودند درحالیكه شدیدترین حمایتها از ایشان میشد ولی هیچوقت قدر موقعیت خودشون رو ندونستند وحالا از چه چیزی میخواد دفاع كنه از سه هزار میلیاردواز مرتضوی وازعلی ابادی ویا............... متاسفانه دیگه فرصت ندارند ایشان 8 سال كافی بودبرای عمل نه برای شعارهای بیهوده و هیجانی.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
مناظره غیر از تشنج چیزی را عاید جامعه نمبكند
زیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
به عمل حرف برآید .
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
حوصله كنید! كمتر از یك ساله دیگه می فهمید احمدی نژاد چقدر كار كرد و بقیه توان انجام یك دهم آن را هم ندارند.
سال دیگه این موقع ها روحانی را می بینید كه باز هم گزارش خودر را با انتقاد از دولت پیشین پر می كند كه معلوم نشود حرفی برای گفتن ندارد.
احمدی نژاد اشتباهاتی هم داشت اما به قول خاتمی دیكته ی ننوشته غلط ندارد.
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
۰
۰
نظر منو چرا نذاشتین خوب؟؟؟؟؟؟؟

نیازمندی ها