پخش مجموعه «زندگی زیر پوست من» به تهیه کنندگی و کارگردانی بهروز نورانی‌پور از امروز از شبکه سه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۲۱۷۷۷

به گزارش روابط عمومی شبکه سه، بهروز نورانی‌پور تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه مستند «زندگی زیر پوست من» درباره این مستند گفت: مستند «زندگی زیر پوست من» روایت آدم‌هایی است که برای به دست آوردن رزق حلال با کمترین موجودی و امکاناتی که در اختیار دارند، تلاش می‌کنند. شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی که آنها را از بقیه مردم متمایز می‌کند، شاکر بودنشان نسبت به شرایطی است که در آن به سر می‌برند.

این کارگردان با بیان این که قناعت‌پیشگی یکی از وجوه تمایز گروه مورد بررسی در مستند «زندگی زیر پوست من» است، افزود: دوری از تجملات و تشریفات و قناعت پیشگی تم اصلی هر قسمت است.

مجموعه مستند زندگی زیر پوست من کاری از گروه اجتماعی شبکه سه است که در 13 قسمت 30 دقیقه‌ای تولید شده است.

«پدر علم ژنتیک ایران» به شبکه آموزش می آید

امروز به مناسبت روز جهانی معلولان، «پدر علم ژنتیک ایران» در برنامه دکتر سلام شبکه آموزش به سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش، دکتر داریوش فرهود در برنامه دکتر سلام درباره تاثیر ژنتیک بر ایجاد معلولیت و نقش مشاوره پزشکی ژنتیک در پیشگیری از معلولیت برای خانواده‌های ایرانی صحبت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند سوالات خود را در این برنامه مطرح کنند و دکتر فرهود پاسخگوی آنان خواهد بود.

برنامه دکتر سلام ساعت 12 و 15 دقیقه آغاز و به مدت 45 دقیقه به طور زنده به مخاطبان ارائه می‌شود.

شبکه پویا در دست«نوید و ندا»

انیمیشن «نوید و ندا» که به کارگردانی مجید آرمند در 52 قسمت با تکنیک دوبعدی تولید شده، امروز از شبکه پویا پخش می‌شود.سه قسمت از این مجموعه به مناسبت روز جهانی معلولان امروز ساعت 8 و 57 دقیقه و 14 و 48 دقیقه از شبکه پویا به نمایش درمی‌آید.

انیمیشن «پنج انگشت» که براساس سروده‌هایی به نام «بازی با انگشت‌ها» و «پنج تا انگشت بودند که...» از مصطفی رحماندوست تولید شده فردا از شبکه پویا پخش می‌شود.

«پنج انگشت» به کارگردانی اردشیر قیامی و تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا در 50 قسمت تولید شده و به بچه‌ها یاد می‌دهد که به هر انگشت خود نقشی بدهند. انگشت‌ها در این بازی به بازیگران یک نمایش یا اسباب‌بازی‌های جاندار تبدیل می‌شوند و در نقش انسان، حیوان و حتی یک وسیله بی‌جان ظاهر می‌شوند.

«به من نگو قراضه» کلید خورد

فیلم تلویزیونی «به من نگو قراضه» به کارگردانی محسن یوسفی و با بازی جمشید مشایخی و علیرضا خمسه در تهران کلید خورد.

به گزارش روابط‌عمومی شبکه یک، «به من نگو قراضه» که به سفارش گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک ساخته می‌شود داستان مردی است که درصدد زنده کردن خاطره‌ای برای همسرش که دچار آلزایمر شده، است و در این مسیر با راننده مسافرکشی روبه‌رو می‌شود.

جمشید مشایخی در نقش آقابزرگ، علیرضا خمسه در نقش خرم راننده تاکسی، مرضیه صدرایی در نقش زهره و همسر خرم، یاسمینا باهر در نقش سارا فرزند خرم، خسرو احمدی در نقش دایی حمید، ملیکا پارسا در نقش بهار دختر کوچک خرم، محمد حاج‌حسینی و معصومه صالح‌بیگی در نقش مسافر در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش می‌کنند.مرتضی هرندی تهیه‌کننده «به من نگو قراضه» با بیان این‌که لوکیشن‌های خیابان، خانه خرم، خانه دایی‌حمید، دادگاه، زندان و ستاد تعویض خودرو محل‌های تصویربرداری این فیلم تلویزیونی است، افزود: تصویربرداری این فیلم تلویزیونی تا اواخر آذر ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها