همه زن و شوهرها گاهی اختلاف‌نظر دارند

اختلافات شایع در ​زندگی مشترک

افراد بد‌اخلاق نه تنها زندگی را برای اطرافیان خود تلخ می‌کنند، بلکه خودشان نیز نمی‌توانند از لحظات زندگی‌شان لذت ببرند. اخلاق خوش یکی از بهترین ویژگی‌هایی است که هر انسانی باید داشته باشد، اما گاهی شریک زندگی شما انسان خوش اخلاقی نیست. بهترین عکس‌العمل شما در مقابل او چه باید باشد؟ ممکن است همسرتان در ابتدای راه بد اخلاق نبوده و بر اثر بیماری یا مشکل حادی، اخلاقش تلخ شده باشد، یا ممکن است از همان ابتدا شریک خوش اخلاقی نبوده است. در هر صورت شما باید یک برنامه صحیح برای رفتار در مقابل همسر بد اخلاق خود داشته باشید.
کد خبر: ۶۱۹۰۷۵

می‌خواهید در بداخلاقی مانند او شوید و کم نیاورید؟ یا ترجیح می‌دهید از او کناره‌گیری کرده و زندگی خودتان را داشته باشید؟ تکلیف فرزندان‌تان چه می‌شود؟ اما راه دیگری هم وجود دارد که شما می‌توانید گام به گام او را نرم‌تر و خوش اخلاق‌تر کنید.

وقتی به همسرتان کمک کنید تا فرد آرام‌تر و خوش اخلاق‌تری باشد، شما نیز خوشبخت‌تر خواهید بود، پس از همین لحظه دست به کار شوید.

فکر نکنید​ راه آسانی در پیش رو دارید. شما باید در تمام مسیر، آرامش‌تان را حفظ کنید و برای تغییر اخلاق بد همسرتان انتظار نداشته باشید یکشبه ره صد ساله​ بروید.

فرمول تبدیل یک همسر بداخلاق به خوش اخلاق

ـ در مقابل بداخلاقی او صبوری کنید. حفظ آرامش برای تغییر رفتار او ضروری است.

ـ برای تغییر رفتار همسرتان با او حرف بزنید. سعی کنید به او بفهمانید خشم و عصبانیت به ضرر خودش است. یک سر به کتاب‌ها و وبلاگ‌هایی که در مورد مضرات خشم برای بدن توضیح داده است، بزنید و نمونه‌هایی از آن را به همسرتان نشان دهید.

ـ مراقب باشید همسرتان احساس نکند در مقابل او قرار دارید. اگر او احساس کند خود را برتر می‌دانید یا در جبهه مقابلش قرار دارید، دیگر همراه‌تان برای تغییر به سمت خوش اخلاقی نخواهد بود.

ـ شما باید بر رفتار خودتان تسلط بیشتری داشته باشید تا بتوانید در موقع خشم او، رابطه‌تان را مدیریت کنید. حفظ آرامش‌تان در زمانی که او خشمگین و عصبانی است، به خراب نشدن رابطه‌تان کمک می‌کند.

ـ اگر خشم او علت خاصی دارد، مثل مشکلات اقتصادی، بیماری یا تربیت غلط خانوادگی، باید علت را پیدا کنید تا با رفع آن​ بتوانید یک همسر خوش خلق داشته باشید.

در گوشی با شما که همسرتان بد اخلاق است: هر چند تحمل یک همنشین بداخلاق کار سختی است، اما حتما همسر شما مهربانی و خوبی‌های خاص خود را دارد. فراموش نکنید ​هیچ کس کامل نیست، شما وقتی همسرتان را انتخاب کردید​ برای رسیدن به یک زندگی ایده‌آل باید بر بدی‌هایش چشم‌هایتان را ببندید. مهم‌ترین سلاح شما برای خلع سلاح کردن او، چهره‌ای همیشه خندان است.

صبور و آرام با خنده‌ای ملایم کنار همسرتان بمانید و به او کمک کنید تا قدم قدم از شر اخلاق نامناسبش خلاص شود. سال‌ها بعد وقتی تغییر رفتار او را ببینید، خستگی تمام این گذشت‌ها از تن‌تان به در خواهد شد.

ندا داودی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها