فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد

باز هم فساد، باز هم فوتبال

سرمربی تیم ستارگان پرسپولیس گفت: فکر نمی کردم برخی بازیکنان تا این حد آماده باشند.
کد خبر: ۶۱۸۶۶۳
پروین: تیم ستارگان را بدون تعارف انتخاب می کنیم

به گزارش جام جم ورزشی ، علی پروین پس از برگزاری اولین تمرین تیم ستارگان پرسپولیس به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پیشکسوتان استقبال بسیار خوبی از این تمرین داشتند. هواداران زیادی نیز به ورزشگاه کارگران آمده بودند و نشان دادند که روز پنجشنبه استقبال باشکوهی از این بازی خواهد شد.

برخی پیشکسوتان که برای بازی انتخاب شده اند بر خلاف تصور ما آماده نبودند و ظاهرا مصدومیت هایی داشتند. برخی نیز آمادگی بسیار خوبی داشتند. ما سعی می کنیم بدون تعارف نفراتی را انتخاب کنیم که آمادگی نسبی داشته باشند.

خوشبختانه همه پیشکسوتان این موضوع را درک کرده اند و اینکه چه نفراتی بازی کنند و چه نفراتی بازی نکنند یک موضوع اصلی نیست بلکه این بازی می تواند بهانه ای باشد برای همدلی و اتحاد هرچه بیشتر پیشکسوتان. پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان و هواداران است و امیدوارم بازی بسیار خوبی را شاهد باشیم.

پروین در پایان گفت: در تمرین روز یکشنبه اعضای هیئت مدیره باشگاه و همچنین مهمانان ویژه دیگری خواهیم داشت و در تمرین روز سه شنبه نیز اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس دکتر طلا و کوثری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ورزشگاه کارگران می آیند و چهارشنبه شب نیز سیدحسن خمینی و علی اشراقی نوه های  عزیز امام راحل(ره) در اردوی پرسپولیس حضور خواهند یافت. ما لیست اسامی تیم را پس از تمرین سه شنبه انتخاب خواهیم کرد . در تمرین امروز همه نفرات شاخص حضور داشتند و جای سه چهار نفر از پیشکسوتان شاخص و بزرگ که می توانند بازی کنند خالی بود که انشاالله آنان نیز طی روزهای آتی به تمرین خواهند آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها