گزارش دیلی میل از تیم ملی فوتبال ایران

اشکان، ستاره ایرانی ها

پایگاه خبری دیلی میل به بررسی 30 تیم راه یافته به جام جهانی 2014 برزیل پرداخته و در این میان تیم ایران را نیز معرفی کرده است.
کد خبر: ۶۱۷۴۲۳
اشکان، ستاره ایرانی ها

سایت جام جم ورزشی- دیلی میل ابتدا درباره کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نوشته است: « کروش پیش از این دستیار فرگوسن در منچستریونایتد و سرمربی رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بود. او از سال 2011 هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت تا بار دیگر صعود به جام جهانی در مقام سرمربی البته این بار به همراه تیم ملی ایران را تجربه کند. »

Tehran calling: Carlos Queiroz has been in charge of Iran for two years

 

این گزارش در ادامه آورده است: « اشکان دژاگه ستاره تیم ملی فوتبال ایران است. او که پیش از این سابقه بازی کردن برای تیم ملی جوانان آلمان را دارد ترجیح داد برای ایران بازی کند. او در ایران متولد شده است. دژاگه هم اکنون بازیکن فولام است.»

Star man: Fulham's Ashkan Dejagah (left) celebrates a goal in an Asian Cup qualifier with Anderanik Teymourian

 

دیلی میل با اشاره به سه حضور قبلی تیم ملی فوتبال ایران در جام های جهانی 1978،1998 و 2006 نوشت: «ایرانی در روز آخر با پیروزی برابر کره جنوبی بر خلاف انتظار در صدر گروه اول قرار گرفتند و به جام جهانی صعود کردند. هر چند جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بازیکن با تجربه ای محسوب می شود اما قطعا اشکان دژاگه در برزیل ستاره ایرانی ها خواهد بود. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها