نقل و انتقالات اروپا

سانچس در من یونایتد

الکسیس سانچس می تواند بمب نقل و انتقالات نیم فصل لیگ های اروپایی باشد ، او از سوی منچستریونایتد پیشنهادی در دست دارد.
کد خبر: ۶۱۵۷۷۸
سانچس در من یونایتد

سایت جام جم ورزشی- آخرین اخبار مهم نقل و انتقالات اروپا را با هم مرور می کنیم:

ستاره های رئال و بارسلونا در تیررس من یونایتد

آلکسیس سانچس مهاجم تیم ملی فوتبال شیلی در دیدار دوستانه تیمش با انگلستان ستاره میدان بود و هر دو گل تیمش را مقابل مردان جزیره به ثمر رساند.

به فاصله کمتر از دو روز از درخشش سانچس مقابل انگلستان خبر می رسد که باشگاه منچستریونایتد برای جذب این مهاجم بارسلونا دست به کار شده است. دیوید مویس سرمربی منچستری ها شخصا خواستار این انتقال شده است.

سانچس در این فصل از رقابت های لالیگا در 9 بازی هفت گل زده است و از لحاظ گل زده بیشتر در این فصل پشت سر لیونل مسی قرار دارد. همچنین خبر دیگری که از منچستر به گوش می رسد این است که منچستری ها برای جذب ژابی آلونسو هافبک رئال مادرید نیز دست به کار شده اند. آلونسو که به طور جدی مورد توجه این باشگاه منچستری است از سوی لیورپول هم پیشنهاد دارد.

ستاره بوسنیایی ها در آرسنال

ستاره تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین به احتمال زیاد از نیم فصل دوم لیگ برتر انگلستان برای آرسنال به میدان می رود.

بر  اساس گزارش دیلی استار ادین ویسکا که هم اکنون در توتو اسپور استانبول ترکیه بازی می کند از سال 2011 به لیگ ترکیه رفته و 77 بار برای باشگاه خود بازی کرده است.

بازی های ویسکا در هفته های اخیر زیر نظر نماینده باشگاه آرسنال قرار داشته است و ونگر نیز موافقت خود را برای پیوستن این هافبک بوسنیایی به آرسنال اعلام کرده است.

 

بندر، ماکت استیون جرارد

باشگاه لیورپول در حال جذب بازیکنی است که به عنوان ماکت استیون جرارد کاپیتان کنونی این تیم شناخته می شود.

این بازیکن لارس بندر نام دارد و هم اکنون در بایرلورکوزن بازی می کند. رییس باشگاه لیورپول و سرمربی این باشگاه یعنی براندان راجرز نظر مساعدی برای جذب این ستاره بایرلورکوزن دارند و او را مدل جدیدتر و جوان تری از جرارد معرفی می کنند.

دو باشگاه لیورپول و بایرلوکوزن فعلا بر سر انتقال این بازیکن به توافق رسیده اند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها