وال کیلمر در شبکه نمایش

کد خبر: ۶۱۵۶۵۴
وال کیلمر در شبکه نمایش

شبکه نمایش این هفته در بخش مرور پرونده کارگردانان و بازیگران، چند فیلم از وال کیلمر، بازیگر مشهور آمریکایی را پخش می‌کند که این فیلم‌ها ساعت 21 از این شبکه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

وال کیلمر، بازیگر پنجاه و چهار ساله سینمای هالیوود که بیشتر به‌خاطر ایفای نقش‌های درام و جدی در جهان شناخته شده، بازیگری حرفه‌ای را از تئاترهای نیویورک آغاز کرد. وی در سیزده سالگی و با همکاری تعدادی از همکلاسی‌های دوران مدرسه‌اش، اولین نمایشنامه خود به نام «چگونه همه چیز آغاز شد» را نوشت و اجرا کرد. نمایشنامه‌ای که بعدها هم در جشنواره تئاتر شکسپیر نیویورک بار دیگر روی صحنه رفت. کیلمر در ادامه در چند نمایش دیگر بازی کرد تا سرانجام سال 1984 به هالیوود راه پیدا کرد و بعدها با فیلم «تاپ‌گان» با شرکت تام کروز به شهرت رسید. او همچنین با ایفای نقش بتمن در فیلم «دورز» اثر الیور استون به شهرت و محبوبیت جهانی دست یافت.

کیلمر که بسیاری از کارگردان‌ها و بازیگران سرشناس هالیوود کار کردن با او را بسیار دشوار توصیف کرده‌اند، در نقش‌های گوناگون و متفاوتی چون پدر اسکندر در فیلم «الکساندر» و موسی در موزیکال «ده فرمان» بازی‌های درخشانی ارائه داده است. از دیگر فیلم‌های این بازیگر می‌توان به آثاری چون افسانه حقیقی، جزیره دکتر مورو، سنگ قبر، شکارچیان ذهن، مخمصه و بتمن برای همیشه اشاره کرد.

شبکه نمایش امشب فیلم «زندگی مک‌کوی» محصول 1993 آمریکا را پخش می‌کند. فیلم «ذوب شدن» محصول 2009 هالیوود نیز یکشنبه از این شبکه پخش می‌شود. همچنین فیلم «مغز سخت‌افزاری» دوشنبه و «شکارچیان ذهن» نیز سه‌شنبه تقدیم علاقه‌مندان سینما می‌شود. فیلم‌های «تغییر زندگی» ساخته تونی اسکات، «مخمصه» به کارگردانی مایکل مان و «اسپارتان» ساخته دیوید ممت، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از این شبکه به نمایش درمی‌آید. این فیلم‌ها ساعت 21 از این شبکه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

شبکه نمایش همچنین قسمت‌های اول تا سوم سری فیلم‌های «مرد عنکبوتی» را نیز روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت 19 تقدیم علاقه‌مندان می‌کند.

فیلم «سر خط» به کارگردانی بهرام صادقی‌مزیدی هم امروز ساعت 15 از این شبکه به نمایش درمی‌آید. در این فیلم علی اوسیوند، نیما رئیسی، زهرا سعیدی، مهدی صباغی، قربان نجفی و نسیم ادبی بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «سایه‌های سرو» به کارگردانی رضا غفاری نیز فردا ساعت 15 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم پرویز پورحسینی، آزیتا حاجیان، رضا بنفشه‌خواه، روشنک عجمیان، فربد شکرایی، مرتضی کاظمی و ساقی زینتی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش همچنین فیلم‌های «مرد زیبا» ساخته بهمن زرین‌پور، «جان شیفته» به کارگردانی عباس رافعی و «آواز خاک» ساخته روح‌الله حجازی را هم روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تقدیم علاقه‌مندان می‌کند. این فیلم‌ها ساعت 15 پخش می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها