خوشحالی مسی از حضور رونالدو در جام جهانی

مسی: فتح جام جهانی رویای بزرگ من است

اخبار فوتبال اروپا

مسی ، مسی و باز هم مسی

مهم ترین اتفاق هفته فوتبال اروپا دیدار منچستر یونایتد و آرسنال در اولدترافورد یا همان تئاتر رویاها بود. این دیدار به سود منچستری ها به پایان رسید.
کد خبر: ۶۱۴۸۵۲
مسی ، مسی و باز هم مسی

سایت جام جم ورزشی- توپچی های لندن در منچستر به دست مهاجم سابق خودشان یعنی رابین فان پرسی خلع سلاح شدند. با وجود بزرگی این دیدار باز هم مسی در صدر اخبار قرار داشت. مصدومیت دوباره او در دیدار با بتیس خیلی ناامید کننده بود . البته این پایان ماجرا نیست ، مسئولان پاری سن ژرمن فرانسه هم اعلام کردند برنامه ای برای خرید این ستاره آرژانتینی ندارند. از سویی هم تیمی مسی یعنی جرارد پیکه اظهار داشته که مسی در این فصل لایق دریافت توپ طلا نیست چون مسی همیشگی نبود. با هم  سایر اخبار فوتبال اروپا را مرور می کنیم:

 

مدافع بورسیادورتموند کل فصل را از دست داد

باشگاه دورتموند آلمان مصدومیت مدافع خود یعنی نیون سابوتیچ را تایید و اعلام کرد که این بازیکن تا پایان فصل قادر به بازی کردن نیست.

سابوتیچ در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل ولفسبورگ به شدت از ناحیه زانو مجروح شد. معاینات پزشکی نشان داده است که این مصدومیت حداقل شش ماه این بازیکن را خانه نشین خواهد کرد. لیگامنت زانوی او نیاز به عمل جراحی دارد. او فصل گذشته نیز مصدومیت جدی ساق پا داشت اما با وجود این مصدومیت تا مرحله فینال لیگ قهرمانان اروپا تیمش را همراهی کرد اما این بار او حداقل باید شش ماه خانه نشین باشد.

 

فان پرسی: می دانستیم چطور آرسنال را ببریم

زننده تک گل پیروزی بخش تیم منچستر یونایتد مقابل آرسنال در اولدترافورد کسی نبود جز روبین فان پرسی مهاجم هلندی.

این مهاجم 30 ساله به تلویزیون منچستر گفت: شیوه ای که آرسنالی ها بازی می کنند کاملا متفاوت است. آنها تاکتیک متفاوتی برای بازی کردن دارند اما ما به خوبی می دانستیم چطور با شیوه متفاوت بازی کردن آنها کنار بیاییم ، در واقع می دانستیم چطور آرسنال را ببریم.  فان پرسی افزود: ما در نیمه دوم عملکرد بسیار بهتری داشتیم هر چند فشاری که در این نیمه بر روی ما وارد شد خیلی بیشتر بود.

وی تصریح کرد: در این بازی فرصت های گلزنی زیادی به وجود نیامد اما در نیمه دوم منچستر می توانست اختلاف گل خود را بیشتر کند. رونی دو موقعیت خیلی خوب داشت اما اکنون همین که آرسنالی ها را برده ایم برایمان کفایت می کند.

 

معامله 15 میلیون پوندی لندنی ها بر سر دمبابا

باشگاه لندنی آرسنال برای جذب مهاجم دیگر باشگاه لندنی یعنی چلسی پیشنهادی 15 میلیون پوندی ارائه داد که گویا این پیشنهاد فعلا با موافقت روبرو شده است.

دمبابا بازیکنی است که شاید در نیم فصل لیگ برتر از چلسی راهی آرسنال شود. بر اساس گزارش دیلی استار پیشنهاد آرسنالی با موافقت اولیه چلسی روبرو شده اما این انتقال هنوز قطعی نشده است. دمبابا تمایل خود را برای حضور در آرسنال نیز اعلام کرده است. از سوی دیگر خبر می رسد میاچ ریچاردز مدافع تیم منچسترسیتی در راه آرسنال قرار دارد. این مدافع ملی پوش انگلیسی ها که 10 میلیون پوند قیمت دارد قرار است جانشین ساگنا شود.

 

رونالدو: من و رونالدو یک زوج کامل هستیم

کریستیانو رونالدو با تمجید از هم تیمی ولزی خود یعنی گرث بیل اظهار داشت او و بیل با یکدیگر یک زوج کامل در رئال مادرید هستند.

رونالدو در این باره گفت: بیل خیلی خوب در رئال مادرید جا افتاده است و هماهنگی کاملی با سایرین دارد. او بسیار خوب بازی می کند و من خیلی خوشحالم که با او یک زوج مکمل در رئال ساخته ام، البته در کنار ما بنزما و دی ماریا قرار دارند که آن دو نیز با ما خیلی هماهنگ هستند. رونالدو افزود: در آخرین بازی یعنی دیدار با رئال سوسیه داد ما حتی هماهنگی بیشتری با یکدیگر پیدا کردیم و من اطمینان دارم این همکاری خوب در هفته های آینده نیز تداوم خواهد داشت.

 

مارتینو: از فابرگاس هر کاری برمی آید

تاتا مارتینو سرمربی بارسلونا پس از پیروزی چهار بر یک تیمش مقابل رئال بتیس در هفته سیزدهم لالیگا عملکرد سسک فابرگاس بازیکن تیمش را ستود.

فابرگاس که مقابل بتیس بسیار خوب بازی کرد دو گل زد. مارتین و درباره او گفت: فابرگاس می تواند پاس بدهد، گل بزند، آغاز گر حمله و پایان گر آن باشد. از او هر کاری برمی آید و واقعا بی نظیر است. او از آن دست بازیکنانی است که درک عمیقی از فوتبال دارد و مفهوم بازی گروهی را نیز می فهمد. وی با اشاره به این موضوع که بارسلونای صدرنشین با تیم دوم جدول سه امتیاز اختلاف دارد گفت: بارسلونا در هفته های آینده به دنبال این است که اختلافش را با دیگر تیم ها حتی بیشتر هم کند.  سرمربی بارسلونا در ادامه گفت: بتیس در نیمه نخست فضاهای زیادی در زمین خودش به وجود آورد اما در عوض دفاع ما را با حمله تحت فشار قرار داد. بازی زمانی برای آنها تمام شد که فابرگاس گل سوم بارسلونا را زد. آنها دیگر شکست را پذیرفته بودند.

 

کاپیتان منچستر در بیمارستان

نمانیا ویدیچ کاپیتان منچستریونایتد به دلیل جراحتی که از ناحیه سر در دیدار با آرسنال برایش پیش آمد به بیمارستان منتقل شد.

سر این بازیکن در یکی از دقایق بازی با زانوی دخه آ دروازه بان منچستر برخورد کرد که این برخورد باعث شد ویدیچ نقش بر زمین شود. این برخورد باعث شد مویس دست به تعویض او بزند و تام کلورلی را به جای او به زمین بفرستد. کاپیتان منچستری ها به سرعت به بیمارستان منتقل  و از سر او اسکن گرفته شد. بر طبق آخرین اخبار مشکل خاصی برای کاپیتان منچستری ها پیش نیامده است اما او باید مدت زمان بیشتری استراحت کند.

 

رونی: به زودی به صدر می رسیم

در روزی که منچستر یونایتد آرسنال را شکست داد خبر شکست تاتنهام و منچسترسیتی و البته تساوی چلسی بهترین خبر برای منچستری ها بود.

وین رونی مهاجم 27 ساله منچستریونایتد در این باره گفت: ما فقط پنج امتیاز دیگر تا صدر فاصله داریم که اطمینان دارم در هفته های آینده به آن می رسیم.  وی افزود: ما می دانستیم که هر نتیجه دیگری به غیر از پیروزی مقابل آرسنال باز هم کار ما را سخت تر می کرد. ما به آرسنال اجازه ندادیم مقابل ما به پیروزی فکر کند و پیروزی ما مقابل این تیم اجباری بود. این پیروزی خیلی ما را به جلو هل داد اما هنوز کار زیادی داریم تا به صدر برسیم. این هفته به بهترین شکل برای ما به پایان رسید و حالا می توانیم با خیال راحت به خانه هایمان برویم.

 

فابرگاس: همیشه سعی کرده ام متفاوت باشم

سسک فابرگاس هافبک تیم بارسلونای اسپانیا در هفته سیزدهم لالیگای اسپانیا مقابل بتیس یک ستاره تمام معنا بود و دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند.

او بیان اینکه این روزها بسیار آماده است در پایان دیدار بارسا و بتیس به خبرنگاران گفت: بارسا در ابتدای بازی کمی کند بود اما بعد از گل اول ما بهتر شدیم و در ادامه و  در نیمه دوم به تیم بسیار برتری نسبت به بتیس تبدیل شدیم.

فابرگاس افزود: من در بهترین شرایط جسمانی هستم. همیشه سعی کردم بازیکن متفاوتی باشم و علاوه بر آن خودم را اثبات کنم.

وی گفت: تنها نکته ای که ناراحت کننده بود به درد زانویم برمی گشت. این مشکل باعث شد در در نیمه دوم احساس راحتی زیادی نداشته باشم . اما مشکلی نیست و سعی می کنم در بازی های بعدی بارسلونا باز هم بدرخشم.

 

مالک پاری سن ژرمن: هرگز مسی را نمی خریم

ناصر الخلیفه مالک باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه اعلام کرد که اخبار مربوط به پیشنهاد این باشگاه به لیونل مسی مهاجم تیم ملی آرژانتین و بارسلونا نادرست است و آنها هرگز این بازیکن را نمی خرند.

در هفته های اخیر صحبت از حضور مسی در باشگاه های چلسی و بایرن مونیخ فراهم بود و خبری هم مبنی بر حضور این بازیکن در پاری سن ژرمن به گوش می رسید که این آخری تکذیب شد. الخلیفه مالک این باشگاه فرانسوی گفت: من هرگز با مسی صحبت نکردم چون علاقه مند به امضای قرارداد با چنین بازیکن گران قیمتی نیستم. ما واقع گرا هستیم و به جای خرید مسی سعی می کنیم پولمان را صرف آینده باشگاه کنیم.

 

کاسیمیرو به صورت قرضی از رئال جدا می شود

بازیکن برزیلی و نیمکت نشین رئال مادرید به صورت قرضی از این تیم جدا می شود.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید این خبر را تایید کرده است. این بازیکن برزیلی جایی در برنامه های آنچلوتی ندارد بنابراین چاره ای جز جدایی از رئال البته به صورت قرضی برای او نیست. آنچلوتی در این باره گفت: ما در این باره به صورت شخصی با او صحبت نکرده ایم اما بدون صحبت کردن هم می دانم او همه چیز را درک می کند و موقعیت سنجی فوق العاده ای دارد. وی گفت: برای او مشکل است که در این شرایط کنونی در رئال مادرید جایی برای بازی کردن پیدا کند. او باید جایی باشد که فرصت خوبی برای نشان دادن خودش داشته باشد.

 

خوشحالی کاپیتان 40 ساله اینتر از بازگشت

خاویر زانتی کاپیتان 40 ساله اینترمیلان اردیبهشت امسال به دلیل مصدومیت تاندون پا مدت ها خانه نشین شد اما او در بازی اخیر تیمش در سری آ ایتالیا به میادین بازگشت. در این دیدار اینتر میلان دو بر صفر لیورنو را شکست داد.

زانتی در این باره گفت: خیلی احساساتی شده ام. بعد از اینکه آن عمل جراحی سنگین بر روی پایم را پشت سر گذاشتم برای بازگشت و بازی کردن جلوی هواداران لحظه شماری می کردم .در این مدت بسیاری با من تماس گرفتند و برایم آرزوی سلامتی کردند.

زانتی با بیان اینکه می خواهد در این سن وسال به بازیکن موثری برای تیمش تبدیل شود گفت: در این مدت حتی مورینیو هم پیگیر احوال من بود. باید از تمام کسانی که به فکر من بودند صمیمانه تشکر کنم.

                                                                                                        

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها