پس قرار گرفتن در صدر جدول گلزنان اسپانیا

کوستا: سبقت از رونالدو دشوار است

پیرمرد سوییسی امروز به ایران آمده که این موضوع در رسانه های خارج از کشور هم بازتاب داشته است.
کد خبر: ۶۱۳۲۷۶
دفاع اسطوره برزیلی ها از کوستا

سایت جام جم ورزشی- به غیر از سفر رییس فیفا به تهران که خبر مهمی است در اروپا مهم ترین اخبار همچنان حول نقل و انتقالات و صد البته لیگ قهرمانان اروپا می چرخد. ماجرای انتقال نیمار شماره دو به لیگ برتر جزیره، شرایط نامشخص ژابی آلونسو و دیگر انتقال های مهم همچنان قطعیتی پیدا نکرده است. از سوی دیگر پله اسطوره فوتبال برزیل از مهاجم آتلتیکو مادرید دفاعی همه جانبه به عمل آورده است. دیه کوستای برزیلی به دلیل انتخاب تیم ملی اسپانیا از سوی برزیلی ها بی تعصب معرفی شده اما پله می گوید باید به تصمیم او احترام گذاشت. ادامه اخبار و اظهار نظرهای مهم فوتبال اروپا را با هم در ادامه می خوانیم:

 

بوفون: کاسیاس رئال را نجات داد

دیدار تیم های رئال مادرید و یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی دو بر دو منجر شد.

سنگربان یوونتوس یعنی جیان لوییجی بوفون اعتقاد دارد رئال مادرید تنها به لطف درخشش دروازه بان خود یعنی ایکر کاسیاس موفق شد از شکست فرار کند.

کاسیاس که بی تردید مرد برتر دیدار یوونتوس و رئال مادرید بود در پایان این دیدار پیراهن خود را با بوفون عوض کرد. بوفون پس از بازی درباره عملکرد همتای اسپانیایی خود گفت: کاسیاس سه موقعیت مسلم گل را از یوونتوس گرفت و رئال مادرید فقط به دلیل درخشش این دروازه بان شایسته این بود که با یک امتیاز میدان را ترک کند در غیر اینصورت باید شکست می خورد.

بوفون درباره عملکرد خودش هم گفت: مهم تر این است که دیگران چه فکری می کنند اما من فکر می کنم باید از 10 نمره به خودم هفت بدهم.

 

هشدار دل بوسکه به کوستا

ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا به مهاجم برزیلی تیم آتلتیکو مادرید که با رد پیشنهاد برزیلی ها اعلام کرده می خواهد در تیم ملی اسپانیا بازی کند هشدار داده که جایش در جام جهانی برزیل تضمین شده نیست.

دل بوسکه تلاش زیادی کرد تا دیه گو کوستا مهاجم 25 ساله و برزیلی آتلتیکومادرید به جای تیم ملی برزیل تیم اسپانیا را انتخاب کند اما حالا که کوستا تصمیم نهایی اش را برای بازی در تیم اسپانیا گرفته دل بوسکه به او هشدار می دهد که ممکن است در برزیل جایی نداشته باشد. دل بوسکه در این باره گفت: کوستا ارزش بی اندازه ای دارد اما تصمیم نهایی درباره اینکه او را با خودم به جام جهانی برزیل ببرم یا خیر در پایان این فصل گرفته می شود. او فکر نکند اگر اسپانیا را به برزیل ترجیح داده دیگر کار تمام است و در هر شرایطی به همراه تیم ملی اسپانیا به جام جهانی برزیل می رود. کوستا باید به اندازه کافی خوب باشد تا او را به تیم ملی اسپانیا دعوت کنم.

 

اوزیل: برای بردن جام به اندازه کافی قوی هستیم

مسوت اوزیل ملی پوش آلمانی تیم آرسنال اعتقاد دارد این تیم برای فتح جام در این فصل از رقابت های لیگ برتر به اندازه کافی قدرت دارد.

او به دیلی میرور گفت: آرسنال صدرنشین است و می تواند تا پایان این فصل از رقابت های لیگ برتر به صدرنشینی خود ادامه بدهد. اوزیل افزود: صادقانه به هواداران می گویم که در آرسنال همه چیز خوب پیش می رود و همه ما احساس قدرت می کنیم. البته آرسنال برای اینکه به مقام قهرمانی این فصل برسد کار مشکلی در پیش رو دارد اما به هر حال هم اکنون از هر تیمی در لیگ برتر قدرت بیشتری دارد.  

این هافبک ملی پوش یادآور شد:  هنگامی که به یاد می آوردم نزدیک بود پیشنهاد آرسنالی ها را رد کنم ناراحت می شوم اما اکنون که بازیکن این تیم هستم بسیار خوشحالم.

 

شوارزر بالاخره بازنشسته شد

دروازه بان تیم ملی فوتبال استرالیا بالاخره در 41 سالگی اعلام بازنشستگی از فوتبال کرد.

مارک شوارزر در حالی کفش هایش را آویخت که حتی می توانست در جام جهانی 2014 برزیل بازی کند اما ترجیح داد بالاخره جای خود را به دروازه بان دیگری بدهد ، دروازه بانی که حدود 20 سال از خودش کوچک تر است.

شوارزر می توانست با بازی در جام جهانی برزیل رکورد مسن ترین بازیکن تاریخ جام جهانی را بشکند اما ترجیح داد جا را برای جوان تر باز کند.

این دروازه بان که 109 بازی ملی در کارنامه دارد پیش از این در دو جام جهانی به میدان رفته است.

 

رامیرز در رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید اسپانیا پیشنهاد رسمی خود را برای جذب هافبک برزیلی چلسی یعنی رامیرز به این باشگاه لندنی ارائه داد.

بر اساس گزارش دیلی اکسپرس رئالی ها 20 میلیون پوند برای انتقال این بازیکن می پردازند و اگر چلسی این مبلغ را نپذیرفت حاضرند علاوه بر پرداخت این مبلغ یکی از بازیکنان رئال هم در ازای بخشی از قرار داد به چلسی ملحق شود.

از سویی ژابی آلونسو سودای جدایی از رئال در سر دارد، بازیکنی که مورد علاقه مورینیو سرمربی چلسی است بنابراین احتمال زیادی می رود آلونسو بخشی از مبلغ قرار داد انتقال رامیرس به چلسی باشد.

 

یک برزیلی در راه تاتنهام

باشگاه تاتنهام انگلستان قصد دارد در دی ماه با نیلتون پدیده باشگاه سانتوس برزیل قرارداد امضا کند.

براساس گزارش سامبافوت باشگاه سانتوس نیز تمایل زیادی دارد تا در ازای مبلغی کلان نیلتون را به فروش برساند.

نیلتون که نیمار جدید فوتبال برزیل شناخته می شود هفت میلیون پوند قیمت دارد. تاتنهام در فصل نقل و انتقالات تابستانی نیز مشتری این بازیکن بود اما سانتوس مخالفت کرد تا تاتنهامی ها این بار با یک پیشنهاد جدید برگردند .

نیلتون با وجود سن کم (18 سال) یکی از حاشیه ساز ترین بازیکنان لیگ برزیل هم شناخته می شود.

 

ترشتیگن به بارسا "نه" گفت

مارک آندره ترشتیگن سنگربان تیم مونشن گلادباخ با رد پیشنهاد بارسلونای اسپانیا قصد دارد به تیم بورسیادورتموند بپیوندد.

این دروازه بان 21 ساله به عنوان جانشین والدس معرفی می شد که به زودی از بارسلونا جدا می شود. با وجود اینکه ترشتیگن از پیوستن به بارسلونا پشیمان شده است اما تلاش این کاتالان ها برای راضی کردن این سنگربان موفق همچنان ادامه دارد.

ترشتیگن تمایل خود را برای پیوستن به تیم بورسیادورتموند نشان داده است. وی تا سال 2015 با مونشن گلادباخ قرارداد دارد.

 

مهاجم رومانیایی به لیورپول می رود

مهاجم تیم اشتوتگارت آلمان مورد توجه لیورپول قرار دارد.

لیورپولی ها می دانند لوییس سوارز قطعا تا پایان فصل از جمع آنها جدا می شود بنابراین از همین اکنون به فکر جانشین این بازیکن هستند.

الکساندرو ماکسیم مهاجم اشتوتگارت آلمان شاید جانشین سوارز باشد. لیورپولی ها هر چند این بازیکن را برای پایان این فصل می خواهند اما بی علاقه هم نیستند که این انتقال در دی ماه انجام شود. اشتوتگارت تلویحا با این انتقال موافقت کرده است بنابراین بعید نیست این مهاجم رومانیایی کمتر از دو ماه دیگر لیورپولی شود. این مهاجم پنج میلیون پوند قیمت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها