گشایش 5 نمایشگاه بزرگ اقتصادی در مشهد

پنج نمایشگاه بزرگ بین‌المللی تولیدی و اقتصادی عصر امروز به طور همزمان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد گشایش یافت.
کد خبر: ۶۱۳۰۶۸
گشایش 5 نمایشگاه بزرگ اقتصادی در مشهد

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در مراسم گشایش این نمایشگاهها گفت: این نمایشگاهها شامل « هفتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، زمین شناسی و صنایع وابسته »، « نهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی و نما »، « نهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات راهسازی و عمران »، « هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات و نخستین نمایشگاه سراسری توانمندی‌های ساخت داخل » هستند.

سیدمحمد سیدی افزود: در این نمایشگاهها، 250 شرکت داخلی و خارجی توانمندی‌های خود را در محیطی به وسعت 15 هزار متر مربع به نمایش گذاشته‌اند.

او زمینه‌های فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه را تامین قطعات حساس صنایع بزرگ و مادر از قبیل نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهها، سدسازی، ماشین آلات صنعتی، چاپ و حکاکی، اتوماسیون صنعتی، انواع کمپرسورها، تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق عنوان کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: از دیگر بخش‌های این نمایشگاهها می‌توان به تولیدات انواع ماشین آلات جوش و برش، قالب‌های خطوط لوله و پروفیل، ماشین آلات نظافت صنعتی، هیدرولیک و پنوماتیک، باسکول و توزین و ابزارآلات تراشکاری اشاره کرد.

سیدی ادامه داد: ماشین آلات راهسازی و معدن، تجهیزات مغناطیسی، اکتشاف و استخراج، مطالعات و فیزیک، باسکول سازی، سنگ آهن و مس، فرآوری مواد معدنی و پودرهای صنعتی و معدنی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه‌ها محسوب می‌شوند.

به گفته وی تولیدات فولاد، قالب سازی، ریخته گری، تجهیزات جرثقیل، تولید کوره‌های القایی، تولید مقاطع سبک و سنگین فولادی، اجرای طرح‌های صنعتی و تراشکاری اتوماتیک نیز از سایر این بخش‌ها هستند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: نخستین نمایشگاه توانمندی‌های ساخت داخل کشور نیز با هدف ارائه توانمندی‌های کشور در سطوح اقتصادی و افزایش حضور تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور در بازارهای هدف برگزار شده است.

سیدی تصریح کرد: در مدت برگزاری این پنج نمایشگاه، متخصصان و هیات‌های تخصصی و تجاری کشورهای همجوار از صنایع بزرگ کشور همچون پتروشیمی، صنعت، نفت، گاز و نیروگاه‌های برق بازدید می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها