در آخرین روز‌های شهریور؛

نمایشگاه خودرو مشهد به ایستگاه بیست و چهارم رسید

نمایشگاه خودرو مشهد در دوره‌های برگزار شده، میزبان بیشترین تعداد خودروسازان، مونتاژکاران و واردکنندگان خودرو بوده‌است امسال به ایستگاه بیست و چهارم خود رسید.
کد خبر: ۱۴۷۳۴۱۷

این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای حوزه خودرو کشور است، یک فضای نمایشگاهی بالغ بر 250 هزار متر مربع و 4100 فضای پارک خودرو آماده پذیرایی از مخاطبان این صنعت است.

تجربه تست درایو در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳

یکی از مهم‌ترین بخش های نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳، برنامه تست درایو برای برخی از خودروهاست که همیشه بخشی از نمایشگاه‌های بزرگ خودرویی در جهان است.

بر این اساس این امکان به بازدیدکنندگان داده‌می‌شود تا ویژگی‌ها و عملکرد خودروهای مورد نظر خود را از نزدیک تجربه کنند و این تجربه عملی می‌تواند پیش از پرداخت پول و پیش خرید تصویر کلی به از خودرو به خریدار بدهد.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، جایی است که شرکت‌های بزرگ خودروساز و واردکننده‌ها شرکت کرده و محصولات وارداتی خود را نمایش می‌دهند همچنین خودرو‌های جدیدی نظیر شاهین پلاس، سهند و لاماری ایما معرفی خواهند شد.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، در روزهای 28 تا 31 شهریورماه 1403 برپا خواهد شد و شرکت‌های کوشا خودرو، گروه آرین، نامی خودرو پیشرو، پیلسان و ایران روور، به عنوان حامیان رسمی این رویداد معرفی شدند. این شرکت‌ها قرار است در طول برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد 1403 ضمن معرفی هر چه بیشتر فعالیت‌های خود به بازدیدکنندگان و علاقمندان، نسبت به رونمایی محصولات و خودروهای جدید نیز اقدام کنند.

رونمایی از محصولات وارداتی در بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد

فرزین سلطانی، سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد، در نشست خبری این نمایشگاه که در تهران برگزار شد،گفت: از نکات قابل توجه نمایشگاه امسال حضور اکثر برندهای تولیدکننده داخلی و واردکننده است.

وی ادامه داد: این خبر برای علاقه‌مندان خودرو می‌تواند خوشحال‌کننده باشد زیرا در نمایشگاه خودرو شیراز محصول وارداتی رونمایی و به نمایش گذاشته نشد.

سلطانی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های این رویداد، امکان تست درایو محصولات موجود در نمایشگاه خواهد بود که فرصت مناسبی را در اختیار علاقه مندان و خریداران قرار می‌دهد تا با تجربه رانندگی خودروی موردنظر، تصمیم بهتری برای انتخاب گزینه ایده‌آل خود بگیرند.

حضور ۳۰ شرکت کننده خودرویی در نمایشگاه خودرو مشهد

سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: تولید کننده و عرضه‌کنندگان خودرو‌های سبک و سنگین از زمینه‌های فعالیت این نمایشگاه بزرگ می‌باشد که توسط شرکت نمایشگاهی «ایده تجارت هرمس» برگزار می‌شود.

سلطانی  در خصوص تعداد مشارکت کنندگان این نمایشگاه گفت: تعداد کل مشارکت کنندگان ۳۰ شرکت است که از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، قم، سمنان می‌باشد.

وی به برنامه‌ها و رویداد‌های همزمان با برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: از برنامه‌ها و رویداد‌های همزمان با برگزاری نمایشگاه شامل برگزاری press day می‌باشد که ویژه بازدید خبرنگاران تخصصی و عمومی است و از دیگر برنامه‌های جانبی بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها