روی خط جام​جم ورزشی

«توز» باز هم دعوت نشد

کارلوس توز، مهاجم آرژانتینی و گلزن تیم یوونتوس ایتالیا با وجود درخشش در این تیم، باز هم به تیم ملی فوتبال آرژانتین دعوت نشد.توز امیدوار بود بعد از دو سال به تیم ملی فوتبال آرژانتین دعوت شود تا شانس خود را برای حضور در جام جهانی بیشتر ببیند، اما سابلا، سرمربی تیم ملی آرژانتین، نام این مهاجم گلزن را باز هم در فهرست خود قرار نداد تا امیدهای این بازیکن را کاملا از بین ببرد. آنتونیو کونته، سرمربی تیم یوونتوس با ابراز تاسف از این‌که سابلا علاقه‌ای به دعوت از توز به تیم ملی آرژانتین ندارد، گفت: «توز یکی از بازیکنان خوب فوتبال دنیاست که لیاقت این را دارد که به جام جهانی برود. او نباید ناامید باشد و باز هم باید صبر کند.»توز سابقه بازی کردن در دو جام جهانی 2006 و 2010 را دارد و علاوه بر آن در سال 2004 با آرژانتین قهرمان المپیک شد.
کد خبر: ۶۱۱۹۶۸

ماسکرانو: به ناپولی نمی‌روم

مدافع تیم بارسلونای اسپانیا اظهار کرد: ارتباط صمیمانه‌ای با سرمربی کنونی ناپولی یعنی رافائل بنیتس دارد، اما شایعه‌های مربوط به حضورش در این تیم ایتالیایی را تکذیب می‌کند.

به دلیل رابطه صمیمانه این مربی و بازیکن که قبلا با هم در لیورپول کار می‌کردند، در مطبوعات اسپانیایی این شایعه به وجود آمد که خاویر ماسکرانو قصد دارد به ناپولی برود. وی در این باره به ال‌گرافیکو گفت: قبل از این‌که به بارسلونا بیایم، بنیتس سرمربی اینتر بود و من خیلی مشتاق بودم به آن تیم بروم، اما این انتقال ممکن نشد. پس از آن من به بارسا آمدم و او به چلسی و پس از آن به ناپولی رفت. این مدافع یادآور شد: من و بنیتس دو دوست کاملا صمیمی هستیم، اما قرار نیست که به دلیل این مصدومیت بارسا را رها کنم. من در بارسا کاملا راحت هستم و بنیتس هم کاملا این را می‌داند.

درآمد 4 میلیون یورویی برای ویدال

آرتور ویدال در آستانه تمدید قرارداد با تیم یوونتوس قرار دارد، این در حالی است که وی به طور همزمان از سوی تیم‌های منچستریونایتد و چلسی هم پیشنهاد دارد.

ویدال بر سر تمدید قرارداد با یوونتوس به توافق رسیده و در روزهای آینده قرارداد جدیدش را امضا می‌کند.قرارداد جدید ویدال تا سال 2018 است و او براساس این قرارداد جدید سالانه چهار میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

مدافع نیوکاسل در راه چلسی

خوزه مورینیو، سرمربی چلسی از سران این باشگاه درخواست کرد که دیوید سانتون، دفاع نیوکاسل را جذب کنند.براساس گزارش دیلی‌میل؛ مورینیو، سانتون را در اولویت فهرست خرید خود در نیم فصل لیگ برتر قرار داده است. سانتون نیز در ابتدای فصل مورد توجه چلسی قرار داشت، اما عملکرد بسیار خوب او در خط دفاع نیوکاسل باعث شد تا مورینیو دوباره به فکر جذب او بیفتد. سانتون زمانی در اینترمیلان بازی می‌کرد، یعنی همان زمانی که مورینیو سرمربی این تیم بود. این دفاع بیست و دو ساله سه سال دیگر با نیوکاسل قرارداد دارد و این ممکن است برای انتقالش به چلسی دردسرساز شود.

آرسنال هم سوارز را می‌خواهد

مهاجم جنجالی تیم لیورپول علاوه بر رئال مادرید در تیررس آرسنال هم قرار دارد.آرسنال به طور غیررسمی مشتری سوارز بیست و شش ساله و اروگوئه‌ای است، اما ونگر، سرمربی آرسنال اعلام کرده تا دی‌ماه که زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل است، با صحبت کردن مداوم در این باره نمی‌خواهد تمرکز تیم را به هم بزند.آرسنال حداکثر پولی که پای لوئیس سوارز می‌دهد، 40 میلیون پوند است؛ این در حالی است که رئال مادرید با 42 میلیون پوند بعلاوه انتقال کریم بنزما، مهاجم خود به لیورپول خواهان به خدمتگیری سوارز است. لوئیس سوارز مورد توجه موناکوی فرانسه هم قرار دارد.

تمجید «مویس» از چیچاریتو

خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو در هفته‌های آینده به مهاجم ثابت منچستر یونایتد تبدیل می‌شود، این وعده‌ای است که مویس، سرمربی منچستر به این مهاجم مکزیکی داده است.چیچاریتو در چند بازی اخیر من یونایتد بسیار درخشان ظاهر شده و این در حالی است که او بیشتر به عنوان یار جانشین در نیمه دوم وارد زمین شده تا همین مساله تمجید و تحسین مویس را برانگیزد.

مویس در این باره گفت: از چیچاریتو واقعا راضی هستم، او قطعا می‌تواند یک بازیکن 90 دقیقه‌ای باشد؛ چراکه اعتمادم را بخوبی جواب داد.

«جو هارت» نیمکت‌نشین می‌شود

جو هارت، دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال انگلستان شاید در تیم باشگاهی خود یعنی منچسترسیتی تبدیل به یک نیمکت‌نشین شود.مانوئل پلگرینی، سرمربی تیم منچسترسیتی به هیچ عنوان از عملکرد هارت در چند بازی اخیر رضایت ندارد و این موضوع باعث شده تا او تصمیم به نیمکت‌نشینی هارت بگیرد.وی به گاردین گفت: در مدت زمان کوتاهی تصمیم می‌گیرم که هارت کجا باید باشد، روی نیمکت یا درون دروازه. او باید بپذیرد که در چند هفته اخیر اصلا خوب نبوده است.شماره یک فوتبال انگلستان علاوه بر این‌که در دیدارهای باشگاهی عملکرد بدی داشته، درون دروازه تیم ملی فوتبال انگلستان نیز اشتباهات فاحشی از او سر زده است.

پایان مصدومیت کاکا

کاکا، مهاجم برزیلی میلان با پایان یافتن دوران مصدومیتش دیشب بعد از هفته‌ها برای تیمش مقابل فیورنتینا بازی کرد.ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی میلان با تمجید از بازیکن برزیلی تیمش گفت: کاکا در حال تبدیل شدن به یک ستاره واقعی است. او در تمرینات بخوبی آمادگی خود را نشان داد و من حتم دارم او در هفته‌های آینده به یکی از ستاره‌های درخشان میلان و سری آ تبدیل می‌شود.آلگری گفت: او صبورانه شرایط سخت را تحمل می‌کند و همین باعث شد تا او در سال‌های اخیر به یکی از بازیکنان خوب فوتبال دنیا تبدیل شود. او توانایی این را دارد که به ستاره بزرگ‌تری هم تبدیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها