فولاد به استقلال هم نه نگفت

3 امتیاز ارزشمند به نام تیم قلعه نویی

سرمربی فولاد خوزستان معتقد است چنانچه تیمش در بازی مقابل استقلال به تساوی هم برسد با توجه به تعداد مصدومان و محرومان تیمش به برد دست یافته است.
کد خبر: ۶۰۹۱۲۶
فرکی: تساوی مقابل استقلال حکم برد دارد

به گزارش ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران ابتدا ضمن تبریک عید غدیر خم، اظهار کرد: معتقدم که بازی فردا مقابل استقلال یک فینال زودرس قبل از نیم فصل است. همیشه اعلام ‌کرده‌ایم که استقلال تیم ملی است و بخش زیادی از بازیکنانش عضو تیم ملی هستند و در جام باشگاه‌های آسیا نیز حضور داشته است.

وی ادامه داد: این تیم سابقه درخشانی در سطح فوتبال کشور داشته و عناوین بسیاری هم کسب کرده است. از همین جهت بازی فردای ما اهمیت زیادی دارد. فولاد هم تیم کاملا حرفه‌ای است و به لحاظ زیر ساخت، امکانات و بازیکنان در سطح بالایی قرار دارد. مجموعه فعلی فولاد ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است که طی یک و نیم سال اخیر راه رو به جلویی را ادامه داده است. این انگیزه در بازی فردا هم به کار ما می‌آید. بازیکنان خوب با تکنیک و جوان و با تجربه‌ای داریم، با این حال در دو بخش تجربه و شرایط میزبانی با استقلال متفاوت هستیم.

سرمربی فولاد خوزستان همچنین با اشاره به این که استقلال پس از اتمام کارش در لیگ قهرمانان آسیا به کسب عنوان قهرمانی در لیگ می‌اندیشد، خاطرنشان کرد: استقلال در اولین بازی‌اش بعد از لیگ قهرمانان نتیجه‌ دلخواهش را مقابل نفت نگرفت و می‌خواهد از بازی فولاد برای رسیدن به هدفش استارت بزند، اما ما هم در جایگاهی هستیم که برای هیچ تیمی حریف ساده محسوب نمی شویم. برای بازی فردا نیز سه مصدوم داریم و همچنین پریرا که در صدر جدول گلزنان قرار داشت، با حکم ضرب الاجل کمیته‌ انضباطی نمی‌تواند بازی کند.

وی در ادامه به طرز صدور این حکم انتقاد کرد و افزود: با وجود احترام زیادی که برای کمیته‌ انضباطی و آقای حسن‌زاده و همکارانش قائلم، اما این قسمت از رای برای‌مان سوال است. ای کاش همه حکم‌ها در آینده به این سرعت صادر شود و هیچ حکمی بعد از گذشت یک ماه اعلام نشود. محرومیت پریرا دو روز بعد از بازی تراکتورسازی اعلام شد، با این حال نگاهم به عوامل فوتبال مثبت است، چون آنها برای این که این رشته راه سالمی را طی کند تلاش می‌کنند، اما وقتی این شرایط پیش می‌آید چنین سوالی ایجاد می‌شود که چرا پیش از این حکم‌ها بعد از گذشت یکی، دو ماه اعلام می‌شد. با این وجود ما اعتراضی نداریم، چون معتقدیم که یک تیم واقعی باید تمام پیش‌بینی‌های لازم را کرده باشد. تلاشمان نیز فردا برای گرفتن سه امتیاز است، اما با شرایط موجود تساوی هم برای ما حکم برد را دارد. از طرفی دوست دارم در کنار گرفتن سه امتیاز ، بازی تماشاگرپسندی را هم به نمایش بگذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها