با گلزنی سید جلال حسینی و رضا قوچان نژاد

ایران در 2 دقیقه نسخه تایلند را پیچید

تیم ملی فوتبال ایران گرچه در راه گلزنی به تایلند 67 دقیقه دندان به جگر گذاشت ، اما سرانجام در این دقیقه قفل دروزاه حریف را گشود.
کد خبر: ۶۰۶۸۵۸
ایران در 2 دقیقه نسخه تایلند را پیچید

به گزارش جام جم ورزشی، در این دیدار که به قضاوت داوران قطری در ورزشگاه آزادی و در چارچوب مقدماتی جام ملت های آسیا برگزار شد ، تیم ایران که چند ماهی بود بدون مسابقه تدارکاتی و دوستانه پشتش حسابی باد خورده بود ، از شرایط همیشگی خود به دور بود تا کارلوس کرش ، بیش از همیشه از بابت نمایش بازیکنانش حرص و جوش بخورد .
در این بازی و در حالی که تصور می شد کرش به چند بازیکن تازه دعوت شده به اردوی تیم ملی میدان دهد ، اما او بر خلاف تصور همگان با بازیکنان همیشگی و با تجربه اش بازی را شروع کرد تا در روزی که اشگان دژاگه نیز بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهتش ، دژاگه همیشگی نبود ، خط میانی ایران نتواند خوب ، مهاجمان تیم را تغذیه کند .
در حقیقت منهای دو فرصتی که اشکان دژاگه و جواد نکونام برای گشودن دروازه تایلند در نیمه اول خلق کردند ، بازی تیم ایران در 45 دقیقه اول و یک ربع نیمه دوم کسل کننده پیش رفت تا کرش با فراخواندن کریم انصاری فربه بازی به جای دژاگه نا آماده ، در خط تهاجمی تیمش خون تازه ای تزریق کند . دو دقیقه بعد از این تعویض ، سید جلال حسینی بر روی توپی که غیر مترقبه  به وی درون محوطه جریمه تایلند به وی رسیده بود ، با ضربه ای دقیق دروازه تایلند را گشود تا دو دقیقه بعد از این گل و بر روی پاس طلایی انصاری فر ، رضا قوچان نژاد با ضربه ای بغل پا و آرام دروازه تیم تایلند را فرو بریزد .
بعد از این گل و در حالی که بازی هجومی تیم ایران تازه سر و شکلی به خود گرفته بود و می توانستیم با زدن گل های دیگری ، تایلند را با گل های بیشتری بدرقه کنیم ، در دقیقه 80 نیز بر روی شوت زیبا و غیر قابل مهار هافبک تایلند ، دروازه رحمان احمدی باز شد تا ایران این بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برده و با 7 امتیاز در صدر جدول گروه قرار گیرد . تیم کویت نیز با تساوی برابر لبنان با نتیجه 1-1 با 5 امتیاز در جای دوم گروه ایستاد . در این بازی که در پایان آن سید جلال حسینی بعنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد ، کارلوس کرش زمانی که خیالش از بابت پیروزی راحت شد مهرداد بیت آشور و علیرضا جهانبخش را در 15 دقیقه پایانی به میدان فرستاد تا آنان را نیز برای دقایقی محک بزند.  
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها