ادعای تازه ای که در خصوص سرمربی پرتغالی تیم ملی مطرح شده است

تقابل کروش با تاج و سازمان لیگ!

سندی که می‌تواند این ظن و شبهه را تقویت و به یقین تبدیل کند همین لیست اخیر اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی است.
کد خبر: ۶۰۶۱۰۱
تقابل کروش با تاج و سازمان لیگ!

 به گزارش جام جم ورزشی ، در حالی که تا 48 ساعت دیگر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تایلند صف آرایی می کند تا برگزار کننده سومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا باشد، بحث و گفت و گو در خصوص ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی کماکان ادامه دارد، به طوری که در تازه ترین مورد برخی مدعی شده اند که کر وش تقابل علنی خود را با سازمان لیگ آغاز کرده و لیست اخیر بازیکنان تیم ملی نیز گواهی بر این ادعاست.
این گروه بر این باور هستند که چالش‌ها و بگومگوهایی که یکی، دو ماه پیش بر سر برنامه‌ریزی لیگ و تیم ملی میان سازمان لیگ و سرمربی تیم ملی اتفاق افتاد و توافقی نیز به دنبال نداشت، آغاز گر اختلافات بود. این اتفاق منجر به سفر تقریبا یکماهه کروش- که برخی از آن تلقی قهر کردند- به کشورش شد، عدم حضور ایشان در ایران آن هم در اوج برگزاری لیگ یا حضور با اکراه کروش - که بیش از هر جا در صحنه چرت زدن وی هنگام حضور در ورزشگاه و برگزاری یکی از مسابقات لیگ، دیده شد-  ناخودآگاه این شبهه را در ذهن مخاطب القاء می‌کند که گویا سرمربی تیم ملی حالا که می‌بیند برنامه‌ریزان لیگ در اجرای برنامه‌های خود مصرند و پا می‌فشارند، تصمیم به تقابل با لیگ و نادیده گرفتن آن گرفته است!
البته لازم به تکرار نیست که سندی که می‌تواند این ظن و شبهه را تقویت و به یقین تبدیل کند همین لیست اخیر اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی است که حتی یک بازیکن از تیم صدرنشین، یک پدیده از میان پدیده‌های لیگ و... در آن دیده نمی‌شود.
مهدی تاج به عنوان رئیس سازمان لیگ، یکی از افرادی است که گفته می شود طرف درگیری با کروش است. وی در خصوص این موضوع حاضر به گفت و گو با خبرنگار جام جم نمی شود اما در گفت و گو با دوستان نزدیکش مسائل مطرح شده را تائید و تاکید کرده که فدراسیون در قبال رفتارهای اخیر کروش سیاست درستی را اتخاذ نکرده است.
به نظر می رسد پس از بازی ایران با تایلند بررسی این موضوع ابعاد تازه تری به خود بگیرد زیرا در آستانه بازی بین المللی تیم ملی فوتبال کشورمان بیش از این نمی توان چنین موضوعی را شکافت!
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها